فیلم bopp

بازار جهانی در مورد فیلم های BOPP برای بسته بندی

Rate this post

صنعت جهانی بسته بندی به سمت یک روند جدید در حال پیشروی است و اشخاص در حال جایگزینی سلفن ، کاغذ و فویل های آلومینیومی با فیلم های BOPP هستند. با توجه به این واقعیت که فیلمهای BOPP انعطاف پذیر تر بوده و همچنین بسته بندی سریعتر با خصوصیات محکم تر و پیشرفته را نسبت به سایر مواد بسته بندی ، تسهیل می کند این روند در سال های آینده بیشتر خواهد شد. این امر باعث شده است که تولیدکنندگان از تکنیک های جدیدی در رابطه با تولید فیلم های BOPP استفاده کنند تا بتوانند تقاضای صنایع مختلف را تأمین کنند.

مواد غذایی و نوشیدنی ها برای استفاده از فیلم های BOPP برای بسته بندی 

محصولات بسته بندی مواد غذایی و آشامیدنی ، محافظت ، مقاومت در برابر تغییر ظاهر و نیازهای بیولوژیکی ، شیمیایی و فیزیکی ویژه مواد غذایی و نوشیدنی های مربوطه را تأمین می کند. علاوه بر این ، بسته بندی مواد غذایی به حفظ مواد مغذی موجود در مواد غذایی و همچنین انتقال سریع و قابل اعتماد مواد غذایی در زنجیره ارزش کمک می کند تا در کاهش تلفات مختلفی که پس از برداشت محصول اتفاق می افتد ، کمک کند.

انواع مختلفی از مواد بسته بندی مورد استفاده در صنایع غذایی و نوشیدنی ها عبارتند از: بسته بندی پلاستیکی انعطاف پذیر ، بسته بندی پلاستیکی قابل انعطاف ، فیلم های BOPP ، بسته بندی چوب ، بسته بندی مقوایی ، بسته بندی فلزی ، بسته بندی چرمی ، رشته های گیاهی و بسته بندی مواد ، بطری های نوشابه ، بخارسازها و شیشه استفاده قابل توجه از این مواد بسته بندی در صنعت نوشیدنی ها را می توان در بسته بندی دم کرده ، بسته بندی سدیم گازدار ، بسته بندی نوشیدنی های کافئین دار ، آماده نوشیدن بسته بندی چای یخ و بسته بندی نوشیدنی مخلوط مشاهده کرد. مشاهده شده است که به طور معمول یک محصول خاص به بیش از یک نوع بسته بندی نیاز دارد. بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی ها با نوآوری مداوم مورد حمایت قرار می گیرند ، به عنوان مثال ، بسته بندی چوبی ، بسته بندی آستین بسته بندی ، بسته بندی محیط تغییر یافته ، بسته بندی مواد غذایی پلیت ثابت ،

نیاز روز افزون به غذاهای آماده برای خوردن حاوی شیرهای مایکروویو برای تأمین نیازهای مصرف کنندگان با یک برنامه هولناک وجود دارد. افزایش تقاضا از بازارهای فیلتر شده آب ، چای و سودا گازدار باعث افزایش تقاضا برای بسته بندی پیشرفته می شود. از بین انواع بسته بندی ذکر شده در بالا ، فیلم های BOPP نوع بسته بندی است که به دلیل ویژگی های سالم و ساختار ارزان قیمت ، در صنایع غذایی و نوشیدنی استفاده می شود.

بازار جهانی در مورد فیلم های BOPP برای بسته بندی

استفاده از فیلم های BOPP برای افزایش بسته بندی دخانیات در سال های آینده

تقاضای فزاینده برای سیگار و سایر محصولات دخانی عامل اصلی رشد اساسی در این بازار است. صعود در تعداد سیگاری های زن عامل اصلی دیگری است که بر رشد بازار جهانی بسته بندی دخانیات تأثیر گذاشته است. به دلیل افزایش ظرفیت هزینه و استقلال اجتماعی ، زنان برای برخی سازمانها به یک گروه هدف بالقوه و رو به افزایش تبدیل شده اند. بسیاری از سازمان های تولید کننده سیگار مارک های خاصی را ایجاد کرده اند که خانم ها را درگیر خود می کنند. با این وجود ، آشنایی در حال توسعه با مرگ و بیماری به دلیل استفاده از دخانیات و دستورالعملهای سختگیرانه که توسط دولتها در سراسر جهان فراگیر شده اند ، توسعه این بازار را محدود می کند. بیشترین بسته بندی مورد استفاده برای بسته بندی دخانیات ، بسته بندی جعبه کاغذی است. با این حال،برای بسته بندی رویی از فیلم سلفون یا همان فیلم bopp استفاده می شود.

پیمایش به بالا