بسته بندی مواد غذایی با مواد پلاستیکی

بسته بندی مواد غذایی با مواد پلاستیکی

Rate this post

سلفون نامی آشنا است که اغلب ما از آن استفاده کرده ایم و ویژگی هایی همچون کشش ، شیشه ای بودن و شفافیت آن را را از نزدیک دیده ایم مواد اولیه سازنده سلفون پروپیلن می باشد. در فرآیند تولید آن، مواد مذاب بعد از عبور از آب سرد به شکل فیلم در خواهند آمد این فیلم های شفاف و مات و متالایز از قابلیت استحکام مناسب و شکنندگی برخوردار است.

تامین فیلم BOPP جهت چاپ و بسته بندی:

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ 

از ویژگی های دیگر فیلم های پلی پروپیلن می توان به وضوحی بسیار خوب، پایداری حرارتی مناسب، استحکام کششی بالا و مانع رطوبت مناسب اشاره نمود برای درک بهتر به عنوان مثال bopp یکی از این موارد است که کارایی بسیار خوب با چگالی کم دارد و همچنین خواص مکانیکی، نوری و مانع بسیار خوبی را هم به همراه دارد ، با ما همراه باشید تا فیلم bopp را به شما معرفی کنیم.

فیلم bopp
فیلم bopp جهت بسته بندی مواد غذایی

بسته بندی مواد غذایی با مواد پلاستیکی از جمله BOPP

بسته بندی مواد غذایی مواد پلاستیکی مانند BOPP از ایده آل ترین موارد می باشد که دارای ویژگی های  شفافیت خوب و روشن ، چسبندگی عالی جوهر ، استحکام کششی بالا ، عملکرد خوب در چاپ روتراژور ، ضخامت استاندارد و استفاده به عنوان یک فیلم برای جلوگیری از رطوبت ، اکسیژن و نور نیز مناسب است در واقع می توان گفت که کارآمدترین و رقابتی ترین راه حل برای بسیاری از برنامه های بسته بندی انعطاف پذیر بودن آن است.

فروش انواع مواد اولیه چاپی
فروش انواع مواد اولیه چاپی

با لمینت حرارتی یا لایه برداری سرد با فیلم bopp  و انواع دیگر می توان کیسه های بسته بندی مواد غذایی یا بسته کالاها تهیه نمود که دارای ویژگی های خوبی هستند که از این ویژگی ها می توان به موارد ضخامت به خوبی تنظیم شده – ویژگی های نوری عالی – دامنه گسترده ای از خصوصیات غیر نفوذ – امکان گنجاندن خواص ضد مه – مورد استفاده در صنعت غذایی اشاره نمود.

 

پیمایش به بالا