بسته بندی مواد غذایی تضمین دهنده ماندگاری محصولات شما

بسته بندی مواد غذایی تضمین دهنده ماندگاری محصولات شما

Rate this post

بسته بندی مواد غذایی برای افزایش عمر مفید انواع محصولات استفاده می شود. محصولات تازه را می توان با راه حل های مناسب بسته بندی ، که شامل مواد سازگار با محیط زیست و موانع برای محافظت از یکپارچگی محصول است ، برای مدت طولانی نگه داشت.

در مورد محصولاتی که تاریخ انقضا بیشتر نیاز دارند ، چطور؟ مانند بسته بندی چای ، بسته بندی ماکارونی و بسته بندی غلات. این محصولات غذایی خشک را می توان ماه ها یا حتی سال ها در انبار نگه داشت .

بسته بندی مواد غذایی طولانی مدت

بسیاری از محصولات غذایی خشک در مجاورت با محصولات طعم دار یا معطر قوی مانند گیاهان و ادویه جات یا حتی مواد تمیز کننده نگهداری می شوند. به همین دلیل فیلم و پلاستیک های پلاستیکی بخش مهمی در حفظ یکپارچگی مواد غذایی خشک و جلوگیری از آلودگی آلاینده های مضر هستند.

بسته بندی با فیلم BOPP

پلی پروپیلن دو محوره محور (BOPP) ماده ای با دوام است که معمولاً برای بسته بندی غذای مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین بسته بندی مورد نظر برای برنج و مواد معدنی به دلیل استحکام و توانایی در وزن گیری و نشکن بودن جنس بسیار پر اهمیت است. بسته بندی BOPP  با استفاده از مواد آلی ورقه ورقه می شود. دوام آن به استفاده از مواد باکیفیت در ساخت آن نسبت داده می شود.

فرآیند بازیافت پلی پروپیلن

فرایند بازیافت پلی پروپیلن شامل جمع آوری، طبقه بندی، تمیز کردن، پالایش از ذوب و سپس تولید محصولات جدید از PP بازیافت .. بازفرآوری توسط ذوب و سپس تولید محصول جدید از PP بازیافت گام های مهمی در فرآیند پلی پروپیلن بازیافت هستند. در مرحله پردازش مجدد ، محصولات PP جمع آوری شده در اکسترودر تغذیه می شوند که در آن در ۴۶۴۰F (2400C) ذوب شده و به گرانول خرد می شوند. سپس آماده استفاده در تولید محصولات جدید هستند. فن آوری های فعلی ذوب PP و استفاده از آن را در تولید کالاهای جدید امکان پذیر می کند.

پیمایش به بالا