بسته بندی پیچشی با فیلم پلی استر توییست

بسته بندی پیچشی با فیلم پلی استر توییست

Rate this post

مورد استفاده در صنایع شکلات سازی و آب نبات سازی که به دلیل ماهیت ماده غذایی بسته بندی بدون دوخت و به صورت پیچشی انجام می شود. در اصل این نوع بسته بندی جایگزین فیلم های PVC به دلیل تدوین قوانین بهداشتی مبنی بر عدم مصرف از فیلم های PVC که در گذشته بود.

به دلیل پارامترهای کیفی موجود در فیلم های پلی استر پیچشی از جمله چاپ پذیری عالی, استحکام بالای فیلم, قدرت بالای پیچش و حفظ آن و مهمتر از همه عدم استفاده از هر گونه مواد افزودنی جهت ایجاد خاصیت پیچشی از فیلم های پلی استر در صنایع شکلات سازی استفاده می شود.

فیلم پیچ خورده برای بسته بندی مواد غذایی مانند شکلات مناسب است که تولید شده توسط تجهیزات پیشرفته شرکت FIAP ایتالیا می باشد.

از خصوصیات بسته بندی پیچشی با فیلم پلی استر توییست یا همان bopet پیچشی می توان به شفافیت خوب ، روشنایی زیاد ، عدم بازگشت ، مقاومت در برابر ضربه ، ضد پارگی ، بدون چسبندگی و سد خوبی برای جلوگیری از بخار آب و اکسیژن اشاره نمود.

بسته بندی پیچشی با فیلم پلی استر توییست
بسته بندی پیچشی با فیلم پلی استر توییست برای شکلات

این دستگاه با انواع دستگاه بسته بندی اتوماتیک با سرعت بالا سازگار است . دستگاه آلومینیوم خلاء وکیوم خلاء ، می تواند درخشش فلزی محصولات و جلوه بهتر بسته بندی را به ارمغان آورد. به طور گسترده در آب نبات ، میوه آب نبات ، جگر گاو و سایر بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود.

 

مزایا:

  1. به طور گسترده ای در بسته بندی شیرینی پزی ، آب نبات ، شکلات ، آب نبات شیرین و غیره و غیره استفاده می شود
  2. استحکام کششی خوب و در حالت پیچ خورده.
  3. می توان با فویل آلومینیوم به راحتی لمینت کرد.

۴- بهداشت و ایمنی مناسب ، غیر سمی ، ضد استاتیک(ضد گرد و غبار) .

۵- مناسب دستگاه پیچش.

۶ . قابلیت چاپ سفارشی با توجه به نیاز مشتری موجود است.

پیمایش به بالا