بسته بندی انعطاف پذیر

تحولات در بسته بندی انعطاف پذیر

Rate this post

طبق سنت هر ساله ، انجمن بسته بندی پذیر سالانه جوایز موفقیت آمیز بسته بندی انعطاف پذیر و نمایشگاه نوآوری خود را ارائه می دهد ، که قرار است راه حل های بسته بندی انعطاف پذیر را ارائه دهد که انتظارات و نیازها را از طریق پیشرفت در مواد ، گرافیک ، ساختار ، کاربردهای جدید ، ماندگاری طولانی ، را بر آورده کند.

برای ۶۰مین نمایشگاه سالانه امسال ، هفتاد و هشت بسته برای مسابقه در جوایز موفقیت بسته بندی FPA ارسال شد و نوزده بسته از بیست جایزه دستاورد تقدیر به عمل آمد.

تحولات در بسته بندی انعطاف پذیر

برای کمال در بسته بندی های انعطاف پذیر ، باید از ژاپن دیدار کنید.

بسته بندی و بازیافت
بسته بندی های انعطاف پذیر چند لایه (و اینکه تقریبا همه بسته بندی های قابل انعطاف است) از نظر پایداری متناقض است. از نظر وزن سبک تر ، استفاده از مواد کمتری و در نتیجه انتشار کمتر از گازهای گلخانه ای نسبت به قالبهای بسته بندی جایگزین مانند شیشه ، آلومینیوم و پلاستیک سفت و سخت ، انعطاف پذیری مناسب ترین انتخاب بسته بندی است. اما برخلاف شیشه ، آلومینیوم و پلاستیک سفت و سخت ، بسته بندی های انعطاف پذیری های چند لایه می توانندقابل بازیافت باشند.

 

کیسه ایستاده قابل بازیافت قابل تولید نسل هفتم
از طریق همکاری با شرکت Dow Chemical Co. ، Accredo Packaging، Inc. و ائتلاف بسته بندی پایدار ، نسل هفتم ، یک شرکت محصولات تمیز کننده خانگی مستقر در گیاهان ، یک غرفه چند لایه همه پلی اتیلن را توسعه داد کیسه ای که ۱۰۰٪ قابل بازیافت است.

کیسه های ایستاده

خوب ، کیسه های ایستاده قابل بازیافت نیستند ، مادامی که از PE ساخته شده باشند. آنها ممکن است به ندرت در قفسه های سوپر مارکت دیده شوند ، اما برای محصولات ساده ای وجود دارد که می توانند در کیسه های PE تک لایه بسته بندی شوند. اما در توسعه هفت نسل ، ما در مورد یک کیسه ایستاده چند لایه PE صحبت می کنیم ، زیرا فیلم کیسه شامل چند لایه پلی اتیلن است ، ترکیبی از چگالی بالا (HDPE) ، چگالی کم (LDPE) و خطی کم (LLDPE).

پایه این ساختار ، فناوری Dow’s RecycleReady است ، با استفاده از سازه های PE یا سازگار با PE مخصوص سازگاری با مواد غیر PE که اجازه می دهد تا کیسه ها در جریان های بازیافتی طراحی شده برای بازیابی PE قرار بگیرند.
مبدل فیلم که در حال تحقیق در مورد مواد قابل بازیافت بالقوه است که می تواند PET را به عنوان شبکه بیرونی یک فیلم دو لایه جایگزین کند ، منجر به ساختاری از PE / جوهر / حلال شد. چسب / PE که تمام خصوصیات کاربردی و زیبایی شناختی لازم مانند استحکام ، سفتی را در اختیار شما می گذارد ، در حالی که قابل بازیافت است.

برچسب بسته بندی

کیسه چای قابل جمع شدن بدون اسپکت
همه ساله ، علاقه مندان به چای در سراسر جهان بیش از ۲۲۰ میلیارد بار در جستجوی مکانی برای دور ریختن کیسه های چای مورد استفاده خود هستند.

کیسه چای

استاباگ نوعی کیسه ایستاده روی کاغذ است که دارای خواص خوبی در برابر اکسیژن و رطوبت است. دارای مانع عطر است ، و نگه داشتن محصول را در شرایط مناسب تا زمان استفاده تضمین می کند. علاوه بر این ضد آب است ، بنابراین می توانید یک کیسه چای مورد استفاده را در کیسه قرار دهید تا از ظروف سرباز یا استفاده از ظروف اضافی جلوگیری کنید. پس از استفاده ، تی بگ زیست تخریب پذیر می تواند به شیوه ای سازگار با محیط زیست دفع شود.

Spotless Tea Bag Ltd یک شرکت است که به منظور تجاری سازی اختراع تی بگ تاسیس شده است. این شرکت بسته بندی را تولید نمی کند و تولید چای را نیز تمرین نمی کند. این مفهوم استاباگ را به تولید کنندگان چای و بسته بندی های چای  آموزش می دهد.

پیمایش به بالا