تعریف چاپ فلکسو : موارد استفاده و مزایای چاپ فلکسو

تعریف چاپ فلکسو : موارد استفاده و مزایای چاپ فلکسو

Rate this post

چاپ فلکسو روشی مستقیم با فشار بالا است که در آن سطوح رنگی و غیر رنگی صفحه چاپی قابل انعطاف مختلف قرار دارند. چاپ فلکسو یک فرآیند چاپ بسیار آسان است که می تواند در همه جا مورد استفاده قرار گیرد و در درجه اول برای چاپ روی بسته بندی ها استفاده می شود. این بدان معنی است که وسیع ترین مواد برای بسته بندی اولیه و ثانویه می تواند در چاپهای بسیار محدود یا گسترده چاپ شود. برای چاپ روی کاغذ از رنگهای سازگار با ایمنی مواد غذایی استفاده شده است.

مروری بر فناوری های چاپ فلکسو

طیف گسترده ای از دستگاه ها برای چاپ فلکسو ساخته شده و توسعه یافته است. به طور کلی ، تمایز بین پرینت و محصولی چاپی ایجاد می شود.

نیاز به فیلم بسته بندی دارید؟ 

تامین کننده فیلم bopp – cpp – bopet

۰۹۱۳۹۷۴۴۲۰۵

 

  • فناوری سیلندر مرکزی فلکسو: این فرایند پیشرفته با دستگاه چاپ سیلندر مرکزی با کمک آستینهایی که بر روی آن صفحات چاپی نصب شده چاپ می کند. در طول چاپ مداوم تا ۲.۰۶ متر ، تصاویر چاپی با سرعت زیاد و با دقت شدید و سطح کاغذ ضایعات پایین قابل اجرا است.
  • فن آوری فلکسو کمربندی: این یک فرایند خلاق مبتنی بر صفحات است که بطور اختصاصی برای الزامات تولید مقوا راه تهیه و ثبت شده است. قالب های چاپی به ویژه بزرگ تا ۴.۵ متر می توانند تا حد زیادی در یک قطعه و با هزینه های بهینه تولید شوند. صفحات چاپ بر روی کمربندهای بی پایان نصب می شوند.

 

  • فلکسو پرینت برای تصاویر چاپی ساده که در آن کیفیت بالا یک الزام نیست ، مناسب است. این می تواند منجر به آنچه به عنوان “اثر شستشو” شناخته می شود ، باشد که از طریق فلوت های مقوا هنگام چاپ ایجاد می شود.
  • پس زمینه چاپ فلکسو با کیفیت بالا (HQPP) توسعه فناوری دیگری در چاپ مستقیم است. این چاپ مستقیم فلکسو است که برای ایده آل کردن چاپ های کوچکتر از نتایج چاپ با کیفیت بالا و تولید مقرون به صرفه مناسب است.

نیاز به فیلم بسته بندی دارید؟ 

تامین کننده فیلم bopp – cpp – bopet

۰۹۱۳۹۷۴۴۲۰۵

موارد استفاده و مزایای چاپ فلکسو

چاپ فلکسو تقریباً در تمام زمینه های چاپ بسته بندی استفاده می شود. با چاپ روی کاغذ و مقوا نتایج چاپ بسیار خوبی حاصل می شود. چاپ فلکسو مخصوصاً برای رنگهای جامد و نمایشگرهای الگوی مناسب مناسب است . از فن آوری های پیشرفته در پیش چاپ ، تولید صفحات چاپی و فناوری دستگاه برای تولید مثل تصاویر با حداکثر کیفیت چاپ با استفاده از چاپ فلکسو استفاده می شود . این فرایند چاپ همچنین برای چاپ رنگ های خاص روی فیلم های الاستیک و کششی  و سلولز ، پلاستیک های مختلف و آلومینیوم استفاده می شود. 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا