آموزش چاپ و بسته بندیبسته بندی

طراحی و بسته بندی

بسته بندی

طراحی و بسته بندی:

طراحی و بسته بندی جذاب، شیک و فانتزی ، خلاقانه و خاص و مناسب یعنی ماندگاری در ذهن مصرف کننده و موفقیت و تفکری که بسته بندی را فقط در چهارچوب یکی از کارکرد های آن یعنی محافظت از محتوای درون خود تعریف می کند دور ساخت. با رشد و توسعه ی عرضه و تقاضا و به وجود آمدن رقابت در دنیای تجاری امروزه دیگر کاملا ایت باور منسوخ شده است. تفکری که در زمان های دور جعبه و بسته بندی یک محصول را فقط یک ماده دور ریختنی می دانستند ، در رویارویی با تغییرات عمده ی روابط تجاری ، در شکل مدرن و امروزی اش در اکثر موارد به بسته بندی بیش تر از محتوا درون آن اهمیت می دهد. به نظر شما چرا جعبه و بسته بندی در انواع خدمات و اصناف دارای موفقیت شده است ؟ این قسمتی از لیست اصناف موفق بوده که با تولید یک بسته بندی در صنایع مختلف هستند ، صنایع مواد غذایی شامل بسته بندی : عسل، خرما، چای، قهوه، حلوا شکری، زعفران، پسته، میوه خشک، نان، ادویه جات، خشکبار یا صنایع محصولات آرایشی، بهداشتی و دارویی مانند : جعبه دارو، رنگ مو، قرص، کرم، ادکلن، عطر، جعبه صابون، مواد شوینده، شامپو، داروهای گیاهی و عطاری، دستمال کاغذی، یا صنعت رستوران و فست فود مانند: انواع جعبه ساندویچ، هات داگ، پاستا، همبرگر، ظرف سوخاری، سیب زمینی، مرغ سوخاری، کافی شاپ یا صنعت پوشاک و لباس : لباس نوزاد، پیراهن، لباس عروس، شال و روسری ، جوراب یا محصولات تولیدی و صنعتی مانند: طراحی جعبه لوازم یدکی، قطعات خودرو، شیرآلات شوینده ها و همین طور جعبه های هدیه تبلیغاتی یا صنعت شیرینی و شکلات همه از اجزای فروش خدمات و محصولات با کیفیت ایرانی و صادرکنندگان نمونه هستند.
همراهی دانش و تخصص روز با تجربه و پیشرفت بیش از چهل سال در صنعت چاپ ، مجموعه ی شبکه ی چاپ را بر آن رهنمون داشت تا خدمات خود را بعد از انواع خدمات چاپ ، طراحی گرافیک و لوگو ، لیبل ، این بار در بخش پر اهمیت و حساس طراحی و ساخت بسته بندی و جعبه ، به تولید کنندگان و کارفرمایان ارائه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا