طراحی سایت - شرکت ساپرن

طراحی و راه اندازی وب سایت با بهترین کیفیت

Rate this post

بسیاری از افراد از مزایا ایجاد سایت برای شرکت ها برای کسب و کار خود اطلاعاتی ندارند و زمانی که کسب و کاری راه اندازی می کنند از همان ابتدا به دنبال راه اندازی و طراحی سایت شرکتی برای کسب و کار خود نیستند‌، چرا که فقط به داشتن تعدادی محدودی مشتری راضی هستند و تمایلی برای معرفی کسب و کار خود به سایر مناطق ندارند و یا فکر می کنند که ممکن است کسب و کار آنها رونقی نگیرد. این موضوع شاید به این دلیل باشد که روش های بازاریابی به صورت اینترنتی را نمی دانند. اما بهتر است که هر فعالیتی که انجام می دهید برای آن یک وب سایت راه اندازی کنید زیرا با این کار هم مشتریانی جدیدی کسب خواهید کرد و هم مشتریان ثابت خود را راضی نگه خواهید داشت.

در واقع داشتن وب سایت و آگاهی از مزایا ایجاد سایت برای شرکت ها باعث می شود که شرکت یا فروشگاه شما محدودیت زمانی و مکانی نداشته باشد و همیشه در دسترس باشد، نه تنها در دسترس مشتریان خود بلکه در دسترس جهانی باشد و از هر منطقه و شهر و کشوری مشتریانی برای شما ایجاد کند. با پیشرفت تکنولوژی کم کم داریم به سویی پیش می رویم که بیشتر کارها اینترنتی شده است و فروشگاه های فیزیکی به طراحی سایت فروشگاهی فروش خود را آنلاین کرده اند و دیگر مردم خیلی کم به فروشگاه ها یا حتی شرکت ها برای انجام کار خود مراجعه می کنند بنابراین صاحبان مشاغل می توانند با ایجاد وب سایت خود را به سطح جهانی برسانند.

 

طراحی سایت با شرکت طراحی سایت ساپرن

وب سایت چیست؟

وب سایت در واقع مجموعه ای از اطلاعات، اسناد، تصاویر و لینک هایی است که می توان از طریق آن با کاربران زیادی ارتباط برقرار کرد و هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارد. وب سایت ها معمولا نام هایی دارند که به آن دامنه گفته می شود و با www. شروع می شوند و به ir, com, org ختم می شوند. www در واقع مخفف world wide web می باشد که به معنای “وب جهان گستر” است.

یک وب سایت علاوه بر ایجاد توانایی ایجاد ارتباط با کاربران، اطلاع رسانی سراسری و به روز رسانی اطلاعات در سطح بین المللی را ایجاد کند.

برخی از شرکت ها و فروشگاه ها داشتن کاتالوگ را به داشتن وب سایت ترجیح می دهند اما داشتن وب سایت برتری هایی نسبت به کاتالوگ دارد مانند قابلیت بارگذاری فیلم و فایل صوتی و به روز کردن تصاویر و اطلاعات.

مزایا ایجاد سایت برای شرکت ها

  • همیشه و همه جا در دسترس بودن

کاربران و مشتریان همیشه و همه جا و در روزهای تعطیل می توانند از اطلاعات موجود در وب سایت شما استفاده کنند و اگر خریدی داشته باشند انجام دهند و هیچ محدودیتی ندارند.

  • کاهش هزینه های شما

شما با داشتن وب سایت در واقع فروشگاهی دارید که بدون پرداخت پول آب و گاز و برق و مالیات و … در حال درآمدزایی هستید.

  • صرفه جویی در زمان

یکی از مزایا داشتن وب سایت پاسخ دهی سریع به مشتریان است. چرا که شما می توانید سوالات متداول مشتریان را به همراه پاسخ ها در وب سایت خود قرار دهید تا مشتریان در هر زمانی بتوانند پاسخ سوالات خود را بیابند.

  • بازاریابی

یکی از مزایا داشتن وب سایت برای شرکت ها، استفاده از وب سایت برای فروش و بازاریابی است. شما با این روش با کمترین هزینه می توانید با انجام خدمات سئو سایت  تبلیغ کنید و جلب مشتری کنید.

  • کسب درآمد

امروزه بسیاری از شرکت ها تنها از طریق وب سایت مشغول درآمدزایی هستند و عمده ی درآمد آنها از مشتریان آنلاین است.

  • ارائه محصولات

از طریق وب سایت می توانید محصولات خود را به راحتی به مشتریان خود ارائه دهید. تماس تلفنی، فکس و … هزینه بر و زمان بر است.

  • ارتباط های گسترده

شما می توانید با چند زبانه کردن سایت خود، با مشتریان خارجی ارتباط برقرار کنید و کسب و کار خود را گسترده کنید.

  • ارتباط راحت با مشتریان

همواره نوشتن نظرها در وب سایت برای مشتریان بسیار راحت تر از گفت و گوی تلفنی یا نوشتن نامه است.

  • رضایت بیشتر مشتریان

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فروشگاه های اینترنتی مردم در حال روی آوردن به خرید آنلاین هستند چرا که خرید در منزل با لباس راحتی را ترجیح میدهند به بیرون رفتن و ماندن در ترافیک.

  • ایجاد اعتبار

امروزه هر شرکت یا فروشگاهی که دارای وب سایت است ، دارای اعتبار یا پرستیژ خاصی است.

 

سئو سایت در طراحی سایت

راه اندازی وب سایت

همانطور که متوجه شدید داشتن وب‌سایت مزایا بسیاری دارد. ایجاد وب‌سایت راهی کم هزینه برای کسب درآمد است.  به دو طریق می توانید کسب و کار اینترنتی راه بیاندازید ایجاد وبلاگ و ایجاد وب سایت. در وبلاگ شما فقط می توانید اطلاع رسانی کنید، خبر یا مقاله تولید کنید ولی در وب سایت می توانید خدمات گوناگونی مانند معرفی محصولات، ارتباط با مشتریان، متصل شدن به درگاه های بانکی و…. ارائه دهید. انواع سایت ها بر اساس نوع کاربری به نوع های مختلفی تقسیم می شوند.

 

  • سایت هایی که تمرکز آنها بیشتر بر روی محتوا است. مانند سایت های خبری، علمی، اطلاع رسانی و… .

 

  • سایت هایی که کاربران نقش مهمی در گسترش آن دارند. مانند شبکه های اجتماعی اینستاگرام، فیس بوک و … .

 

  • سایت هایی که خدماتی به کاربران ارائه می دهند و با اهداف تجاری راه اندازی می شوند. مانند سایت های فروشگاه های اینترنتی.

 

  • سایت هایی که ترکیبی از خدمات و محتوا ارائه می دهند. مانند دیجی کالا

 

برای راه اندازی یک وب سایت اینترنتی در ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید.

 

مراحل راه اندازی یک وب سایت

  • ثبت دامنه

در واقع شما باید آدرس اینترنتی وب سایت خود را به ثبت برسانید.

 

مزایای طراحی سایت در شرکت طراحی سایت ساپرن

  • خرید هاست

هاست فضایی است که در آن اطلاعات و فایل های وب سایت بارگذاری می شود. برای ساخت وب سایت علاوه بر مراحل طراحی سایت باید از شرکت های میزبان هاست بخرید. سرویس های میزبانی وب انواع مختلفی دارند که می توانید با توجه به نیازتان و داشتن اطلاعات هاست مورد نظر خود را خریداری کنید. در شرکت طراحی سایت ساپرن هاست به صورت رایگان برای سایت های طراحی شده توسط این شرکت ارائه میگردد.

 

  • طراحی وب‌سایت و مدیریت محتوا

امروزه ساده ترین و بهترین سیستم مدیریت محتوا سیستم ورد پرس است. باید با انتخاب قالب مناسب به طراحی وب سایت بپردازید.

 

  • آپلود فایل ها و اطلاعات وب سایت

می توانید از طریق ابزار خودکار سیستم مدیریت محتوا فایل های خود را آپلود کنید و به راه اندازی سیستم بپردازید.

 

بعد از راه اندازی یک سایت هنوز کار تمام نشده و تازه آغاز کار است. برای نگهداری سایت و کسب درآمد از آن باید به نکاتی توجه کنید. سایت شما باید همیشه به روز باشد چرا که اگر مشتریان و کاربران احساس کنند که مدیریت سایت هیچ توجهی به سایت ندارد و مطالب موجود در سایت قدیمی هستند مطمئنا سایت را ترک می کند. پس سعی کنید که آن را به روز رسانی کنید و هر روز خبرهای جدیدی در سایت خود قرار دهید. یکی از نکات مهم در راه اندازی سایت طراحی سایت است. شما برای جلب مشتری از طریق وب‌سایت خود باید آن را طوری طراحی کنید که باب میل کاربران باشد بنابراین برای تحقق این امر در ابتدا باید نوع کاربران خود را مشخص کنید. سعی کنید از عکس ها و تصاویر حرفه ای و واقعی در وب‌سایت خود استفاده کنید. برای تخفیفات خود طراحی خاصی داشته باشید. قسمتی را برای نظرات کاربران قرار دهید و از نظرات آنها برای بهتر شدن وب سایت خود استفاده کنید. پاسخ گویی آنلاین داشته باشید که اگر کاربری در لحظه سوالی مطرح کرد به آن پاسخ دهید. بنابراین سعی کنید وب سایتی متناسب با محصولات و کسب و کار خود طراحی کنید.

 

 

مزایا طراحی وب سایت برای شرکت ها

نتیجه گیری 

امروزه شرکت ها و برخی کسب و کارها در پی ایجاد وب‌سایت برای درآمدزایی بیشتر هستند که البته روش مناسبی را برای این کار انتخاب کرده اند. از طریق وب‌سایت می توانید خدمات بیشتری به مشتریان خود ارائه دهید.

از جمله مزایا وبسایت عدم محدودیت زمانی و مکانی، هزینه های کمتر، تبلیغات بیشتر و گسترده کردن کار در سطح جهانی است. برای راه اندازی یک وب‌سایت می توانید به شرکت طراحی سایت ساپرن مراجعه کنید این شرکت با در نظر گرفتن تمام شرایط شما وب سایتی مطابق با کسب و کار شما ارائه می دهد.

شرکت طراحی سایت ساپرن با بهره گیری از تیم حرفه ای و متخصص و روش های نوین و خلاقانه به طراحی وب‌سایت مورد نظر شما می پردازد. این شرکت با طراحی وب سایت های متفاوت نسبت به سایر وب سایت به درآمد زایی بیشتر شما کمک می کند. یکی از مهم ترین شعار های این شرکت امنیت و سرعت است. شما با اعتماد به این شرکت می توانید اطلاعات و فایل های خود را در اختیار متخصصین قرار دهید تا وب‌سایتی برای شما طراحی کنند که از هر نظر در مقایسه با نمونه های مشابه بهترین باشد.

بنابراین اگر قصد راه اندازی کسب و کاری دارید سعی کنید از همان ابتدا به دنبال راه اندازی وب‌سایت نیز باشید. چرا که عصر، عصر تکنولوژی است و اگر شما با پیشرفت تکنولوژی جلو نروید در کار خود ممکن است شکست بخورید یا پیشرفتی نداشته باشید. شرکت طراحی سایت ساپرن با استفاده از نرم افزارهای نوین اقدام به طراحی سایت های مختلف از جمله سایت های فروشگاه های اینترنتی، سایت های گردشگری، سایت های رستورانی، سایت های پزشکی، سایت های خبری، سایت های املاک و… کرده است و هم چنین در حوزه تبلیغات نیز فعالیت می کند. شما می توانید با مراجعه به این شرکت سفارشات خود را ثبت کنید و نمونه کارهای این شرکت را ببینید.

پیمایش به بالا