فیلم های BOPP ، CPP و BOPET

فروش فیلم BOPP ، CPP و BOPET

۵/۵ - (۲ امتیاز)

امروزه به طور وسیعی در صنعت چاپ و بسته بندی از فیلم ها BOPP – CPP – BOPET برای تولید مستقیم بسته بندی و همچنین لمینت  با مواد دیگر استفاده می شود.

BOPP – پلی پروپیلن دو طرف دوخت پذیر

پلی پروپیلن با محوریت دو طرف دوخت پذیر بیشترین استفاده  برای بسته بندی غذایی را دارد و برای بسته بندی مواد صنعتی از آن استفاده می شود – شکر ، ماکارونی ، برنج و سایر کالاهای خشک از بسته بندی با فیلم سلفون است که از شفافیت ، استحکام و حداکثر قابلیت انعطاف پذیری برخوردار است. می تواند مات یا براق باشد و برای فلزکاری و لمینت با سایر فیلم های پلیمری مناسب است.  فیلم BOPP با ضخامت ۱۵ ، ۲۰ و ۳۰ میکرون  در صنعت مورد استفاده است.

 

فیلم های BOPP ، CPP و BOPET

CPP – پلی پروپیلن ریخته گری

فیلم های پلی پروپیلن ساخته شده با استفاده از فناوری بدون جهت گیری دو محوری متفاوت هستند. از سختی و قابلیت انعطاف پذیری کمتری برخوردار بوده و از آنها برای کیسه ها (از جمله کیسه های دستگاه های بسته بندی وکیوم) و لمینیت با پلی اتیلن و فیلم های دیگر استفاده می شود.

 BOPET – پلی اتیلن ترفتالات

پلی اتیلن ترفتالات نوعی پلی استر است که از آن ، نه تنها بطری های نوشابه تولید می شود ، بلکه فویل های بسیار قوی و نازکی با خصوصیات بدنی عالی نیز دارند:

  • استحکام بالا و کشش کم
  • امکان چاپ با کیفیت و لمینیت با کیفیت
  • مقاومت در برابر درجه حرارت بالا

از فیلم های BOPET برای بسته بندی مواد غذایی چند لایه و کیسه های مخصوص پخت استفاده می شود

پلی پروپیلن بافته شده

پلی پروپیلن بافته شده
پلی پروپیلن بافته شده از فیلم پلی پروپیلن با نوارهای نازک ، پلی پروپیلن بافته شده یک ماده بسیار بادوام است که برای ساخت کیف برای محصولات سنگین و همچنین کیسه های قابل استفاده مجدد استفاده می شود.

کیسه هایی که از پارچه پلی پروپیلن ساخته شده اند ، برای جلوگیری از ریختن و افزایش طول عمر باید لمینیت شوند.

بافته شده PP را می توان در داخل با یک فیلم نازک پوشانید تا محصول نهایی بارها شسته و مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

پیمایش به بالا