BOPET طلایی

فیلم bopp و bopet برای چاپ و لمینت | BOPET طلایی

۵/۵ - (۲ امتیاز)

تعداد چشمگیری از بسته بندی های امروز با استفاده از فیلم های BOPET و BOPP  انجام می شود همچنین برای لمینت با ورق های کاغذ و مقوا ، برای تولید بسته بندی های چند لایه انعطاف پذیر مانند بسته بندی مواد غذایی برای بیسکویت ها ، مواد غذایی منجمد ، برای تولید برچسب های بسته بندی شده استفاده می شود. فیلم ها به عنوان فیلم های شفاف ، صدفی ، متالیز و سفید تولید می شوند. فویل ها چاپ افست و فلکسوگرافی را پشتیبانی می کنند.

قیمت چاپ طلایی و خطی را از ما بگیرید:

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

BOPET شفاف
BOPET شفاف

BOPET شفاف

فیلم شفاف مبتنی بر پلی استر دو طرفه که برای لمینت و چاپ و بسته بندی طراحی شده است.خاصیت مقاومت بالا ،  مقاومت کششی بالا و همچنین مقاومت مکانیکی در برابر تنش و پارگی مشخص از مزیت این فیلم می باشد. این فیلم برای استفاده در تولید بسته بندی محصولات غذایی و دارویی تأیید شده بهداشت است.

تامین انواع مواد اولیه بسته بندی :

تولید انواع سلفون طلایی

BOPP – CPP – BOPET

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

فیلم متالایز یا نقره ای مبتنی بر BOPET ، برای لمینت طراحی شده است. این فیلم مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی و رطوبتدارد. لایه بالایی از نظر شیمیایی فعال می شود ، بنابراین می توان آن را با رنگهای UV چاپ کرد. این فیلم به صورت نقره ای موجود است. به لطف خاصیت ارائه شده و مقاومت مکانیکی بالا ، این فیلم به خوبی می تواند برای پالایش بسته بندی استفاده شود. از این فیلم می توان برای تولید بسته بندی مواد غذایی و دارویی استفاده کرد.

BOPET طلایی

BOPET طلایی  | فیلم پلی استر طلایی

فیلم طلایی رنگ بر اساس BOPET ، برای لمینت طراحی شده است. این فیلم با براقیت بالا ، مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی و رطوبت مشخص می شود. می توان آن را با جوهر UV چاپ کرد. از این فیلم برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود.

BOPP شفاف

BOPP شفاف

فیلم پلی پروپیلن دو محوره (BOPP) ، شفاف ، مقاوم در برابر حرارت برای چاپ و برای تولید بسته بندی طراحی شده است. با براقیت بسیار بالا و نفوذ پذیری کم بسیار کارایی را بالاتر برده است. این فیلم برای استفاده در ساخت بسته بندی مواد غذایی و دارویی مناسب است.

BOPP مات

BOPP مات

فیلم مات بر اساس پلی پروپیلن دو طرفه ( BOPP ) برای لمینیت  با کاغذ و مقوا ، هم چاپی و هم چاپ نشده طراحی شده است. با خاصیت  انعطاف پذیر کاربرد این فیلم بسیار بیشتر شده است. سطح فیلم می تواند اشعه ماوراء بنفش محافظت کند. به لطف این خصوصیات ، فیلم می تواند برای تکمیل چاپ استفاده شود. این فیلم برای استفاده در ساخت بسته بندی مواد غذایی و دارویی تأیید شده است.

BOPP سفید صدفی
BOPP سفید صدفی

BOPP سفید صدفی

فیلم سفید صدفی بر اساس پلی پروپیلن دو طرفه (BOPP) با افزایش راندمان یک طرف فیلم (بیرونی) با سطح براق بسیار بالا فعال می شود. این فیلم عمدتا برای برچسب های اطراف طراحی شده است. با توجه به راندمان بالا در بسته بندی به دلیل تراکم کم و براقیت عالی و سفید شدن لایه فعال شده مشخص می شود. این فویل برای استفاده در تولید بسته بندی مواد غذایی و دارویی تأیید می شود.

پیمایش به بالا