مزایای چاپ برچسب چند لایه

مزایای چاپ برچسب چند لایه

Rate this post

احتمالاً این برچسب ها را شما به عنوان برچسب های دفترچه می شناسید. در مورد برچسب های چند لایه صحبت می کنیم. برچسب هایی که از چندین لایه تشکیل شده است ، با متن یا تصاویر از چند طرف بهم چسبیده اند.

اما مزایای برچسب های چند لایه چیست؟ و چگونه می توان برچسب های چند لایه را در شرکت خود چاپ کرد؟  بگذارید شما را درباره برخی از آنها آشنا کنیم.

مزایای چاپ برچسب چند لایه

چرا برچسب های چند لایه؟

از برچسب های چند لایه اغلب برای تبلیغات ویژه یا نمایش اطلاعات زیادی یا چند زبان استفاده می شود. لایه های اضافی سطح اضافی برای چاپ روی سطح دیگر ایجاد می کنند.

برچسب های چند لایه نیز راهی عالی برای متنوع سازی محصولات شما است. تنوع سازی بسیار مهم است زیرا بسیاری از چاپگرهای استاندارد دارای لیبل هستند که وارد این صنعت می شوند ، مانند چاپگرهای افست ورق خورده که به دنبال متنوع شدن بر روی مشاغل خود هستند ، برچسب هایی را اضافه می کنند. برای متفاوت بودن ، باید به دنبال جابجایی به برنامه های مخصوص برچسب و محصولات مختلف باشید.

چرا برچسب های چند لایه؟

راه حل های چاپ برچسب های چند لایه

برای اینکه بتوانید از سطح کاملی از برچسب استفاده کنید ، برچسب ها اغلب در قسمت جلویی و پشتی چاپ می شوند. این کار توسط de-lam / re-lam انجام می شود تا در قسمت چسبندگی برچسب چاپ شود. برای ایجاد برچسب ها با چند لایه ، این رایج ترین راه حل هاست:

۱-با استفاده از یک واحد متقاطع ، شبکه چاپ شده به چندین خط مواد بریده می شود. این خطوط سپس در بالای یکدیگر قرار میگیرند.

۲-شبکه های چندگانه را می توان از طریق لمینت کردن آنها بر روی یکدیگر نیز امکان پذیر کرد.مزیت این سیستم این است که می توانید مواد مختلفی را با هم ترکیب کنید.

۳-با یک لمینیتور در شروع کار ، می توانید برچسب های چند لایه چاپ کنید. با استفاده از یک لمینت، می توانید یک وب از پیش چاپ شده در وب چاپ شده اضافه کنید ، و همه در آن ثبت شوند. با استفاده از این فناوری ، برای یک دستگاه نسبتاً ساده امکان ایجاد لیبل بسیار راحت فراهم است!

پیمایش به بالا