شرکت سپهر پلیمر سپاهان

معرفی شرکت سپهر پلیمر سپاهان

۵/۵ - (۵ امتیاز)

در سال های اخیر برای بسته بندی انواع مواد غذایی و همچنین مواد صنعتی از مواد پلاستیکی و پلیمری استفاده بیشتری میشود. یکی از این مواد فیلم bopp می باشد که علاوه بر بسته بندی مزیت چاپ پذیری هم دارد. فیلم BOPP  همیشه با استفاده از مواد اولیه از همان تولید کننده تولید می شود تا کیفیت بالایی را تضمین کند و اطمینان حاصل کند که هیچگونه اختلاف در محصول نهایی از یک محموله به محصول دیگر وجود ندارد.

در این رابطه ما شرکتی در ایران را مورد بحث و گقتگو قرار داده ایم که کیفیت و کلیت کار ان را توضیح دهیم.

معرفی شرکت سپهر پلیمر سپاهان

شرکت سپهر پلیمر سپاهان تولید کننده انواع فیلم پلی استر و فیلم سلفون bopp و فیلم cpp همچنین تولید کننده کاغذ مصنوعی

بخش انبار و برش در کارخانه

برای اطمینان از تحویل سریع سفارش شما ، شرکت سپهر پلیمر طیف گسترده ای از فیلم های BOPP را از قبل اماده کرده است. نه تنها فیلمهای مختلفی را از نظر کیفیت ، ضخامت و خواص خود موجودی انبار می کند ، بلکه رول های مادر را نیز در چندین اندازه مختلف ذخیره انبار می کند تا از تحویل سریع در ابعاد مشخص شده مشتری و با حداقل ضایعات ممکن اطمینان حاصل شود. رول های مادر در بخش برش را می توان به عرض درخواستی مشتری برش داد.

فیلم BOPP مخصوص چاپ

یکی از هدف های تولید فیلم BOPP ویژگی های ارزشمند چاپ آن است. تهیه کننده اهمیت خاصی به نحوه واکنش فیلم به پردازش بیشتر می دهد و با راهنمایی های متخصصین شرکت سپهر پلیمر در زمینه تکنیک های  چاپ ، تضمین یک محصول عالی را به شما می دهد.

در لینک زیر می توانید اطلاعات مربوط به فیلم BOPP برای بسته بندی مواد غذایی ، بسته بندی  برچسب ها  و صنایع دیگر را مشاهده کنید.

پیمایش به بالا