نحوه انتخاب صحیح ماشین آلات چاپ فلکسو

نحوه انتخاب صحیح ماشین آلات چاپ فلکسو

Rate this post

خرید دستگاه چاپ فلکسو کمی شبیه خرید یک خودرو است. در حالی که خرید دستگاه چاپ فلکسو بدون شک یک سرمایه گذاری اساسی محسوب می شود ، اما هیچ ترس و نگرانی وجود ندارد تا زمانی که می دانید به دنبال چه چیزی بگردید و چگونه دستگاه جدید خود را با سایر تجهیزات چاپ فلکسو هماهنگ کنید ، در کمترین زمان میتوانید بهترین دستگاه و مناسب ترین آن را انتخاب کنید.

دستگاه چاپ فلکسو برای هر بستر

اولین موردی که باید بخاطر بسپارید نوع بستری است که روی آن چاپ می کنید. با استفاده از فلکسو، چاپگرها می توانند از موارد زیر استفاده کنند:

  • فویل و فیلم
  • بافت و مواد غیر بافته شده
  • مواد راه راه 
  • بسته های تاول زده شده

حتی اگر کسب و کار شما در حال حاضر روی این لایه ها چاپ نمی کند ، اگر دستگاهی که به آن نگاه می کنید توانایی چاپ روی آنها را دارد ، باید در نظر بگیرید. چه کسی می داند ، در آینده ممکن است تصمیم بگیرید خطوط تولید را گسترش دهید.

نیاز به فیلم BOPP – BOPET دارید؟

همین حالا تماس بگیرید

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

نکاتی برای انتخاب چاپخانه فلکسو

همانطور که در مورد دستگاه های چاپ فلکسو تحقیق می کنید ، این چهار معیار اصلی را همیشه در ذهن خود نگه دارید: 

  • عمل
  • عملکرد
  • کیفیت
  • هزینه

عمل

مطمئن شوید که کار شما برای دستگاه فلکسو جدید آماده است. آیا برای استقرار این دستگاه فلکسو جدید به امکانات بزرگتری نیاز دارید؟ آیا باید کارمندان خود را آموزش دهید یا شخص جدیدی استخدام کنید؟

فکر کردن در مورد فرآیند تولید می تواند مفید باشد هنگام تصمیم گیری در مورد فلکسو . آیا این ماشین جدید روند تولید فعلی شما را تسریع می کند؟ یا برای کار در اطراف آن باید دوباره تنظیم کنید؟ 

اگرچه ممکن است این موارد ملاحظات قابل توجهی به نظر نرسد ، اما ممکن است تفاوت زیادی در هزینه راه اندازی ایجاد کند.
 

عملکرد

دستگاه های چاپ فلکسو ، مانند اتومبیل ها ، می توانند ویژگی های زیادی برای افزایش عملکرد داشته باشند. بسته به نیاز شغل خود ، ممکن است بخواهید دستگاهی را در نظر بگیرید که:

  • یک سیستم نوار نقاله
  • سیستم خشک کردن اضافی
  • تمیز کننده وب
  • سیستم های مرکب سازی خودکار

هنگام بررسی ویژگی های مختلف بالقوه ، فقط به آنچه در حال حاضر کسب و کار شما نیاز دارد فکر نکنید ، همچنین در نظر بگیرید که نیازهای شما طی چند سال چه خواهد بود. آیا در مدت پنج سال ، کسب و کار شما به ویژگی های اضافی چاپ فلکسو نیاز دارد؟ 

در مورد دستگاه چاپ فلکسو فقط حداقل را انتخاب نکنید ، زیرا در طولانی مدت ، ویژگی های اضافی ممکن است روند چاپ شما را کارآمدتر کرده و در هزینه های شما صرفه جویی کند.

کیفیت

در هر زمان شما به این اندازه خرید می کنید ، خرید یک قطعه با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. 

برای اطمینان از داشتن چاپگر با کیفیت ، دستگاهی را از یک شرکت معروف و معتبر تهیه کنید که پشتیبانی و ضمانت دستگاه به شما بدهند.

هزینه 

بیایید این واقعیت را بپذیریم که احتمالاً بزرگترین عامل هنگام خرید ماشین آلات چاپ و بسته بندی ، هزینه است. 

البته سعی نکنید با خرید یک دستگاه با ویژگی های کم یا تهیه یک ماشین بی کیفیت ، در هزینه صرفه جویی کنید!!!

اما خارج از تجهیزات اضافی ، اضافه کردن راه حل های پیش آماده را در نظر بگیرید . داشتن کمک متخصص در زمینه طراحی گرافیک ، مدیریت رنگ و نمونه سازی اولیه در چاپ می تواند باعث کاهش اتلاف و صرفه جویی در هزینه ها شود.

پیمایش به بالا