بسته بندی

ویژگی بسته بندی خوب برای جذب مشتری

Rate this post

به نقل از  لفاف مهر آموزبسته بندی زیبا یک امر سلیقه ای و نسبی است و نمی توان به صورت تئوری در مورد آن نظر قاطع داد

ولی دریافت نیاز بازار مصرف و سلایق مصرف کنندگان برای فروش یک کالا یا محصول، قطعی و غیر قابل تغییر است.

به عنوان مثال می توان به فضای چاپ که مهم ترین عامل زیبایی در

صنعت چاپ و بسته بندی است اشاره کرد؛

بسته بندی غذایی

در یک بطری PET، این فضا به طول و عرض برچسب

محدود می گردد که به دور بطری های دوار چسبانده شده

و بیش از ثلث آن قابل رؤیت نمی باشد؛ در حالی که در فیلم های چاپ شده، تمامی سطح

 قابلیت چاپ و طراحی را دارا می باشد و اگر در بطری های PET

به نوآوری و زیبایی در طراحی بطری اشاره شود، انواع جدید آنها به صورت ایستاده

به شکل لوله کوتاه این امکان را برای تزئین بهتر فضای چاپ داده است.

بسته بندی مطلوب در نتیجه نگهداری آسان و آسیب پذیری کمتر

بسته بندی

چیدمان این بطری ها به روش خودکار یا دستی در بسته بندی های ثانویه مانند کارتن، پالت،شرینک و

برای این که محصول بسته بندی غذایی شده در طول مسیر از محل تولید تا

بازار مصرف آسیب نبیند یا با حداقل ضایعات به دست مصرف کننده برسد،

به گزارش لفاف مهر آموز موضوعی پر هزینه و سخت می باشد؛ اما به دلیل قابلیت انعطاف و مقاومت فیلم،

تعداد زیادی را به راحتی می توانند بر روی هم چیده شوند و به هیچ وجه آسیب نبیند.

در صنعت چاپ و بسته بندی از نظر مدت ماندگاری محصولات نیز همان طور که پیش از این ذکر گردید،  به نقل از لفاف مهر آموز به دلیل تولید فیلم های

چندلایه می توان بهترین نوع مواد را برای افزایش زمان مصرف محصول در تماس با این نوع

 انتخاب نمود و به دلیل اینکه لایه های هم جنس

وصل می شوند، بیشترین ضریب اطمینان را به تولید کننده می دهد.

پیمایش به بالا