چاپ و بسته بندی خشکبار : بسته بندی BOPP

چاپ و بسته بندی خشکبار : بسته بندی BOPP

Rate this post

چاپ و بسته بندی خشکبار از گذشته مورد توجه بوده چرا که خشکبار هایی نظیر پسته، خرما ، انجیر، فندق، بادام، کشمش و غیره از دیرباز مورد توجه خریداران خارجی بوده و صادرات گسترده ای در این باره صورت می گرفته است، اگر در زمینه تولید خشکبار فعالیت دارید و یا میخواهید کسب و کار بسته‌بندی خشکبار راه اندازی کنید، اولین قدم آموزش در زمینه چاپ و بسته‌‎بندی خشکبار و تهیه ملزومات لازم این صنعت است. در گذشته خشکبار ها فقط به منظور صادرات مورد بسته بندی قرار می‌گرفتند، امروزه علاوه بر خشکبار های معروفی مانند پسته و خرما و آجیل، سایر خشکبار ها مانند حبوبات و حتی میوه های خشک شده جهت ارائه به بازار در بسته بندی مواد غذایی قرار میگیرند به نوعی می‌توان گفت که رقابت در بازار خشکبار نیز افزایش یافته است و در این بین کسی موفق عمل خواهد کرد که علاوه بر ارائه محصولی با کیفیت و درجه یک، بسته‌بندی شکیل و گیرایی را نیز برای محصولات تولیدی خود در نظر بگیرد.

در چاپ و بسته بندی خشکبار چه مواردی باید رعایت شود؟

چاپ و بسته‌بندی خشکبار تاثیر زیادی در افزایش محصول تولیدی خواهد داشت، چرا که عموما مشتریان محصولی را می پسندند که بسته‌بندی شکیل تر و خلاقانه تری داشته باشد، حتماً خودتان تا حالا این تجربه را به دست آورده اید. اما بسته بندی مواد غذایی تنها کافی نیست و اگر می خواهید به یک برند معتبر تبدیل شوید و مشتریان ثابتی را جذب کنید، بهتر است در کیفیت محصول تولیدی خود نیز دقت کافی را به عمل آورید.

بسته بندی خشکبار

اما مهم ترین مواردی که در چاپ و بسته بندی خشکبار باید رعایت شود به عبارت زیر هستند :

  •  بسته بندی خشکبار شما متفاوت است محصولات موجود در بازار باشد و طراحی خلاقانه ای داشته باشد
  • بر روی بسته بندی خشکبار حتماً تاریخ تولید، تاریخ انقضا، شماره پروانه بهداشت، نام برند شما، قیمت محصول و سایر اطلاعات لازم وجود داشته باشد.
  • بسته بندی خشکبار باید از ورود اشعه مضر خورشید ، اکسیژن، گرد و غبار و سایر عوامل بیرونی به داخل بسته جلوگیری کند و دوام و کیفیت بالایی داشته باشد تا این جابجایی پاره نشود.

 

آموزش و راه اندازی چاپ و بسته بندی خشکبار

آیا تصمیم خود را برای راه اندازی خط تولید و بسته‌بندی خشکبار گرفته‌اید و تصمیم دارید با ارائه یک بسته بندی شکیل سهم بزرگی از بازار را سهم خود کنید، تیم آموزشی لفاف مهر آموز آماده ارائه آموزش و  مشاوره در زمینه چاپ و بسته‌بندی خشکبار، ارائه تجهیزات و ملزومات لازم، مشاوره در زمینه طراحی گرافیکی و ایده های خلاقانه و … می‌باشد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا