چاپ-و-بسته-بندی-خشکبار

چاپ و بسته بندی خشکبار

۵/۵ - (۲ امتیاز)

چاپ و بسته بندی خشکبار و آجیل:

یکی از نکات مهمی که در چاپ و بسته بندی خشکبار و آجیل مد نظر قرار می گیرد، استفاده از جعبه خشکبار صادراتی و بسته بندی آجیل با کیفیت بالا می باشد. امروزه خشکبار و آجیل از سوغات منحصر به فرد کشور ما محسوب می شود. شیوه ای که برای بسته بندی خشکبار از لحاظ مقاومت دربرابر فشار و نحو قرار گرفتن در معرض هوا و مدت زمان نگهداری طولانی بسیار دارای اهمیت است.
بسیاری از کشورهای اروپایی برای خود استاندارد های بالایی در بسته بندی مواد غذایی وارداتی در نظر دارند و تولید کنندگان موظفند برای بسته بندی از بهترین نوع مقوای بهداشتی استفاده کنند. علاوه بر کیفیت پک های خشکبار و آجیل باید از نظر ظاهر دارای جذابیت باشند تا بتوان برای صادرات و پذیرایی از آنها استفاده کرد. در بیشتر مواقع این پک ها برای هدیه دادن استفاده می شوند پس باید دارای ظاهری زیبا و لاکچری باشند تا مورد توجه قرار بگیرند.
طراحی بسته بندی خشکبار طبق نوع محصول، مصرف داخلی یا صادراتی و محاسبه هزینه های آن در بسته بندی انجام می شود. جعبه و کارتن های مخصوص بسته بندی خشکبار باید به صورت ضد رطوبت برای صادرات استفاده شوند.
انواع مغز ها مانند مغز پسته ، مغز بادام، مغز گردو و میوه های خشک و… در بسته بندی های خاصی به کشورهای گوناگون صادر می شوند. جذاب بودن بسته بندی های خشکبارو آجیل از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین خاطر جعبه های لمینتی مناسب ترین بسته بندی خشکبار می باشند و با زیبایی و شیک بودن در باعث جذب نظر مشتریان در فروشگاه ها می شوند. ظاهر بسته بندی در نگاه اول اهمیت بالایی دارد و هر تولید کننده ای را وارد بحث رقابت و فروش بیشتر می کند. انواع گوناگونی از بسته بندی ها در اندازه و ابعاد مختلف برای بسته بندی خشکبار طراحی شده است.
از امور ضروری برای چاپ و بسته بندی خشکبار استحکام، ضد رطوبت بودن جعبه‌ ها و مقاومت در آن ا می توان ذکر کرد. انواع چاپ که برای جعبه های خشکبار مناسب است پس باید با بهترین درجه کیفیت روی جعبه ها حک شود تا به معرفی هر چه بیشتر برند و محصول شما کمک کند.

پیمایش به بالا