بسته بندی مواد غذایی جهت محافظت بیشتر

چاپ و بسته بندی صنایع غذایی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

چاپ و بسته بندی صنایع غذایی در صنعت:

داشتن یک دانش صحیح و درست از طرز بسته بندی ایده‌آل برای هر تولید کننده موفق یک امر ضروری است. چاپ و بسته‌ بندی صنایع غذایی از نشانه‌ های هویت یک شرکت و محصول بوده و هدف فروشنده را به خریدار می ‌رساند. شما به‌ عنوان فروشنده علاوه بر داشتن خلاقیت باید طوری چاپ و بسته ‌بندی را طراحی کنید که مشتری جذب کالا و محصول شما شود و در موقع خرید با هیجان محصول را انتخاب کند. حال که نوبت چاپ و بسته‌ بندی مواد غذایی می‌ شود، نکات دیگری را هم باید توجه کنیم:

  1. ۱- دارای یک بسته ‌بندی جذاب برای متقاعد کردن مشتری و انتخاب آن
    ۲- بررسی ارزش هر ماده غذایی به صورت جداگانه
    ۳- طبق اصول و ماندگاری خاص هر مواد غذایی، بسته‌ بندی طبق مقررات و با ایجاد محافظ
    ۴- دقت و توجه به طولانی مدت بودن بسته ‌بندی
    ۵- آینده نگری دقیق برای حفظ مشتری و بالا بردن فروش

محافظت از مواد غذایی :

در صنایع غذایی هر محصولی به شکل خاص بسته‌ بندی می‌ شود. زیرا باید محتویات بسته ‌بندی به صورت سالم و بدون نقص بعد از ساعت های طولانی در محل و توزیع به دست مصرف‌ کننده برسد. به خاطر همین هر محصول به یک نوع بسته بندی خاص طبق محتویات درون آن نیاز دارد تا آن را در مقابل تحویل تغییر دما، حمل و نقل و… محافظت کند. همیشه به این نکته توجه کنید همه مواد غذایی به یک شکل بسته‌ بندی نمی‌ شوند. برای مثال طرز چاپ و بسته‌ بندی مواد غذایی خشک با مواد غذایی منجمد با هم فرق دارند. شما تولید کننده گرامی باید یک ماده مناسب برای بسته ‌بندی‌ های خود انتخاب کنید تا محصولتان در برابر آلودگی مقاوم باشد. اطمینان حاصل کنید که افراد و کارکنانی که محصول شما را بسته بندی می کنند کاملاً آن را می‌ شناسند و از نیازهای مختلف آن آگاهند. مواد و شرایط گوناگون می‌ توانند در روی ظاهر کلی چاپ و بسته بندی صنایع غذایی تاثیر گذاشته و با وجود مواد خاص یک عملکرد بهتری داشته باشند.
بعضی از بسته‌ بندی ها مانند گوشت و فراورده‌های آن، به خاطر این‌ که از ورود هر باکتری درون آن جلوگیری شود و کنترل دقیقی روی کیفیت آن صورت گیرد، احتیاج به بسته‌ بندی دارد که بتوان داخل آن هنگام خرید مشاهده کرد. وجود یک متخصص بسته ‌بندی در سیستم کاری شما می‌ تواند کمک بزرگی در پیشرفت و انتخاب بهترین مواد شما کند. این افراد به طور کامل می‌ دانند که با کدام ترکیبات طراحی، چاپ و بسته ‌بندی انجام دهند ماندگاری محصول بالاتر رود.

پیمایش به بالا