کارخانجات بسته بندی چگونه می توانند به کار خود در زمان ویروس کرونا ادامه دهند؟

کارخانجات بسته بندی چگونه می توانند به کار خود در زمان ویروس کرونا ادامه دهند؟

Rate this post

در زمان ویروس کرونا کارخانجات بسته بندی لازم است که کار خود را ادامه دهند. اما چگونه می توانید از ایمنی کارکنان در این زمان اطمینان حاصل کنید؟ یک سیستم سازمانی مانند “۵S” (منظور سیستم نظام آراستگی )از همیشه مهمتر است. اجرای ۵S می تواند به جلوگیری از انتقال بیماری بین نیرو و کارمندان کمک کند. در برخی موارد ، ممکن است از انتقال محصول توسط مشتری آلوده به مشتری جلوگیری کند.

در اینجا نحوه استفاده از ۵S در این زمینه آورده شده است.

۱. مرتب سازی : هر چیزی را که در فضای کاری لازم نیست حذف کنید. هرچه موارد بیشتری در اختیار داشته باشید ، سطوح بیشتری وجود دارد که آلوده شوند و مدت زمان بیشتری برای بهداشت آنها لازم است.

۲. تنظیم کنید: بعد از رها کردن موارد غیر ضروری ، آنچه را که مانده است ، سازماندهی کنید. سازماندهی بهتر به معنای حرکتی کمتر در جستجوی وسایل است. حرکت خطر آلودگی را افزایش می دهد و بیشتر از آنچه در غیر این صورت ممکن است گسترش می یابد.

۳. درخشش: اطمینان حاصل کنید که همه چیز تمیز است. این استاندارد ۵S است اما با یک مرحله اضافی – ضد عفونی. همه چیز را با پاک کردن ضد آب پاک کنید ، با مواد ضد عفونی کننده اسپری کنید یا هر کاری را برای اطمینان از آلوده بودن آن انجام دهید ، انجام دهید.

۴- استاندارد سازی: یک چک لیست تهیه کنید تا مطمئن شوید که به طور سیستماتیک انجام می شود. یک زمان استاندارد برای تمرین ۵S ، شاید در شروع هر شیفت کاری یا روز کاری تعیین کنید. مسئولیت های خاصی را به گونه ای اختصاص دهید که شخصی مسئول این منطقه باشد .

۵- پایداری: این همیشه سخت ترین مرحله از سیستم ۵s است ، و وظیفه مدیران و سرپرستان است که این موارد را به طور دائم رعایت کنند. وقتی این برنامه به اجرا در آمد ، آنها باید اطمینان حاصل کنند که در روز ۱ یا ۲ بار این موارد انجام می شود. شروع این برنامه ها آسان است ، ادامه کار کمی سخت و دوام پیدا کردن ان سخت تر است.اما در هر صورت نتیجه  در زمان ویروس کرونا و ایمن ماندن از آن برای شما بسیار ارزشمند است .

ما هستیم که سوالات شما در خصوص انواع بسته بندی را پاسخ دهیم:

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ 

فاصله اجتماعی:

هر فضای کاری چالش های منحصر به فرد خود را ارائه می دهد اما در اینجا چند ایده ارائه می شود.

بسته به نوع فرآیند ، میتوان حتی با پارتیشن هایی فاصله بین کارکنان در یک محیط کاری را ایجاد کرد.

 

خلاق باشید. حتی یک محل کار که نیاز به رو در رویی داشته باشد ، راه هایی برای انجام فاصله اجتماعی خواهد داشت. ممکن است احساس عجیب و غریبی داشته باشد اما بهتر از بیماری عجیب است.

 

پیمایش به بالا