آیا بسته‌بندی شما اطلاعاتی را که مصرف کنندگان به دنبال آن هستند دارد؟

Rate this post

چند روش مختلف وجود دارد که بسته بندی می تواند اطلاعات حیاتی را به مصرف کننده شما منتقل کند. ما همیشه می گوییم که برچسب و بسته بندی شما یک بیلبورد تبلیغاتی بزرگ برای برند شماست ، اما بعضی اوقات ممکن است فضای کافی برای پیغامی که به دنبال به اشتراک گذاری آن هستید ، وجود نداشته باشد. ما برای آن مشکل راه حل مناسبی داریم – بله درست است ،علامت های دیجیتال یکی از بهترین راه های برای درج تبلیغات در کمترین فضای ممکن است.

یک علامت دیجیتال چیست ؟

علامت چاپ دیجیتال تصویری است که در گرافیک یک برچسب یا بسته تعبیه شده است که قابل مشاهده است. این یکی از موثرترین و ساده ترین راه ها برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان ، تأیید اعتبار هر واحد خاص و بهبود مدیریت زنجیره تأمین است. شما می توانید محتواهایی را که به مشتریان خود تحویل داده اید کنترل کنید و به وفاداری بیشتر برند کمک کنید. استفاده از علامت دیجیتالی همچنین می تواند در به دست آوردن مصرف کننده با ارزش و خرید تجزیه و تحلیل رفتار از تعامل آنها کمک کند.

اهمیت بسته‌بندی پایدار : قابلیت بازیافت

مهم است که به طور مداوم نبض بازار هدف خود را بررسی کنید تا تعیین کنید “آیا بسته‌بندی پایدار برای مصرف کنندگان من اهمیت دارد؟” در سال ۲۰۱۸ ، پاسخ بسیار جالب بود “بله!” ما بسیاری از مارک ها را دیدیم که تعهدات یا تعهدات ارائه می دهند که بیان می کنند برند آنها بسته‌بندی خود را ۱۰۰٪ قابل بازیافت ، قابل استفاده مجدد یا کمپوست می کند.

یکی از بزرگترین موانع در بسته بندی پایدار می تواند هزینه کند. بسته‌بندی پایدار معمولاً هزینه ای بیش از بسته بندی استاندارد دارد. با این حال ، مارک های بیشتری بسته بندی پایدار را پیاده سازی می کنند که امیدواریم شاهد کاهش قیمت برخی از گزینه های بسته بندی موجود باشیم.

قدرت لیبل و بسته بندی محدودیتی ندارد چرا که میتواند به تنهایی به بزرگترین و بهترین بازریاب شما تبدیل شود.اگر سؤالی دارید با ما در تماس باشید:

[icon name=”mobile” class=”” unprefixed_class=””]09136244545 ایرانپور

پیمایش به بالا