راه ساده صنعت بسته بندی می تواند ظرفیت تولید را افزایش دهد

افزایش تولید با بسته بندی مناسب بازار

Rate this post

پیشرفت های مداوم در بسته بندی های شامل تحویل مطمئن و ایمن محصولات ، کاهش ضایعات ، کاهش هزینه ها و فرآیندهای بهینه شده برای پاسخگویی به افزایش تقاضای محصول است. خرید دستگاه بسته بندی جدید باعث بهینه سازی بسته بندی و تولید ، کاهش هزینه های عملیاتی و افزایش ظرفیت تولید می شود.

_MG_7859.jpg

افزایش سرعت در خط تولید به معنای کارآیی سریع محصول در زمان کمتری است و می تواند یک سازنده را با توجه به زمان کوتاهتر شدن چرخش که برخی از خرده فروشان در سفارش خود انتظار دارند ، موفق تر کند.

بالا بردن کیفیت به منظور رقابت در بازار

به منظور بهبود توان کارایی و رقابتی ماندن ، تولید کنندگان موفق باید ماشین های پیشرفته را اتخاذ کنند تا توانایی خود را برای سازگاری با تغییر نیازهای بسته بندی بهبود بخشند. در بررسی وضعیت تولید مواد غذایی در سال ۲۰۱۶ که توسط مجله مهندسی مواد غذایی انجام شده است ، به طور متوسط ​​، تولید کنندگان آرزو دارند که از کل تجهیزات اثربخشی تجهیزات (OEE) ۷۴ درصد برخوردار باشند ، اما اکثر آنها ۶۸ درصد یا پایین تر هستند.

یک مهندس پلیمر در این نظرسنجی اظهار داشت: “برای اینکه در کلاس بهترین باشیم ، باید کارآیی عملیاتی را بهبود بخشیم.” یک مدیر عملیات خاطرنشان می کند که افزایش اتوماسیون باعث می شود که شرکت خود را برای کارآمد تر شدن و افزایش OEE خود افزایش دهد. یک مدیر عملیات کارخانه اظهار داشت که یک شرکت نه تنها نیاز به پیگیری راندمان خط ، بلکه باید کیفیت دستگاه ها را هم کنترل کند.واضح است که اتوماسیون برای افزایش ظرفیت تولید و بهبود کارآیی و سودآوری تجارت بسیار مهم است.

به منظور رقابت امروز ، تولید کنندگان به تجهیزات نیاز دارند که بیش از یک کارکرد را خودکار سازند ، مانند پر کردن و بسته بندی کیسه ها . انعطاف پذیری چند منظوره در تجهیزات به آزادسازی فضای کف و سرعت بخشیدن به تولید کمک می کند و مزایای مهم بسته بندی را فراهم می آورد.

بهبود ظرفیت تولید در بسته بندی

بهبود ظرفیت تولید

دستگاه بسته بندی جدید می تواند ظرفیت تولید یک تولید کننده مواد غذایی را از سه طریق بهبود بخشد:

  • افزایش سرعت حاصل از تجهیزات جدید به سادگی از تجهیزات قدیمی تر فراتر می رود. با معرفی اتوماسیون سریعتر در خط ، ظرفیت تولید و توان تولید به طرز چشمگیری بهبود می یابد.
  • بهره وری تجهیزات جدید به معنای عملیاتی نرم تر است زیرا سیستم ها به صورت خودکار و یکپارچه هستند تا در هماهنگی دقیق کار کنند.
  • تجهیزات جدید به معنی خرابی اپراتور کمتر هستند به طوری که عملیات بسته بندی بدون وقفه ادامه می یابد و منجر به افزایش ظرفیت تولید می شود.

صنعت بسته بندی غذایی به طور مداوم در حال تحول است تا بتواند نیازهای بازار را تغییر دهد ، اما یک چیز روشن است -برای افزایش ظرفیت تولید بسته بندی در نظر گرفتن مسائل مربوط به محصول و عملیاتی قبل از هر موردی مهترین کار است.

پیمایش به بالا