بررسی چاپ هلیو در سال 1400

بررسی چاپ هلیو در سال ۱۴۰۰

۵/۵ - (۳ امتیاز)

چاپ هلیو، یکی از بهترین روش هایی است که امروزه در بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار میگیرند. مزایای مختلفی که این روش دارد، باعث شده است تا بسیاری از تولید کنندگان مواد غذایی در سال ۱۴۰۰، چاپ هلیو را برای بسته بندی مواد غذایی خود انتخاب کنند.

روش های چاپ هلیو

چاپ هلیو با استفاده از روش های مختلف قابل اجرا می‌باشد. اما در حال حاضر بسیاری از چاپخانه ها و شرکت های چاپ و بسته بندی از کلیشه های فلزی برای این نوع چاپ استفاده میکنند. به این صورت که کلیشه ها با استفاده از سیلیندرها بر روی کاغذ بسته بندی قرار گرفته و عمق مشخصی را ایجاد میکند.

در مرحله ی بعد نقاطی که بر روی آن شیار افتاده است، توسط مرکب و یا رنگدانه های مختلف پر خواهد شد و طرح ها ایجاد خواهند گردید. البته در سال ۱۴۰۰ تمامی مراحل چاپ هلیو به وسیله ی ماشین آلات و تکنولوژی های پیشرفته انجام میشود.

چاپ هلیو در سال 1400
چاپ هلیو در سال ۱۴۰۰

مزایای چاپ هلیو

یکی از مهمترین مزایایی که باعث شده است چاپ هلیو در سال ۱۴۰۰ مشتریان قابل توجهی داشته باشد. این است که با استفاده از این روش میتوان در تیراژهای بالا به تولید بسته بندی مواد غذایی و محصولات مختلف پرداخت.

چاپ هلیو، در تیراژ بالا کاملا به صرفه است و از نظر اقتصادی قابل توجیه می‌باشد. خوشبختانه با استفاده از این روش میتوان بر روی انواع فیلم های پلمیری،‌ آلومینیومی و پارچه به چاپ پرداخت و محدودیتی از این بابت وجود نخواهد داشت.

بهترین شرکت برای چاپ هلیو در سال ۱۴۰۰

بهترین شرکت چاپ هلیو در سال ۱۴۰۰ مجموعه ای خواهد بود که از تکنولوژی ها و  دستگاه های به روز برخوردار باشد. چون همانطور که اشاره نمودیم امروزه برای این نوع چاپ از دستگاه های تمام مکانیزه استفاده میشود و مجموعه هایی که از روش های قدیمی استفاده خواهند کرد. پاسخگوی نیازهای موجود در این حوزه نخواهند بود.

پیمایش به بالا