بسته بندی انعطاف پذیر برای پنیر و لبنیات

بسته بندی انعطاف پذیر برای پنیر و لبنیات

Rate this post

پنیر و بسیاری از لبنیات دیگر می توانند با استفاده از حفاظت قابل کنترل بسته بندی انعطاف پذیر ، رطوبت و به ویژه تازگی بهره مند شوند. برای ارائه سطح بالایی از حفاظت ، حتی بدون هیچ بسته بندی ثانویه ، می توان از سنجشهای مختلف مواد انعطاف پذیر استفاده کرد.

بسته بندی انعطاف پذیر پنیر

پنیر

روشهای نوین بسته بندی خلاء باعث افزایش ماندگاری و مهار رشد میکروبی یا قارچی پنیر می شود. این بسته بندی محافظ از محصول در برابر نور ، آب  است و فضای ایده آل را برای حفظ طعم مطلوب در مدت طولانی ایجاد می کند. چنین بسته هایی از شکل و ظاهری جذاب و خاص برخوردار هستند. اینکه بسته بندی قابلیت دید به محصل را دارد جنبه مهمی از پذیرش و اعتماد مصرف کننده برای این محصولات می باشد.

علاوه بر این ، فیلم های قابل منعطف محیط های بسیار مناسبی را برای پنیرهای نرم فراهم می کنند که باید به صورت تازه و نرم بماند.

فیلم های پلاستیکی مانند سلفون یا bopp یکی از گزینه های بسته بندی است. از دیگر مواد بسته بندی می توان به موارد زیر اشاره کرد

  1. فویل پنیر
  2. کامپوزیت های کاغذ
  3. بسته های کیسه ای و کیسه های مخصوص پنیرهای رنده شده

بسته بندی محصولات لبنی

بسته بندی محصولات لبنی

بسته بندی های انعطاف پذیر در هنگام مشاهده محصولات لبنی بیشتر به بازار عرضه می شود ، طیف گسترده ای از گزینه ها و قالب ها را ارائه می دهد. اینها شامل بسته بندی کره و دیگر محصولات لبنی می باشد.

دیگر مواد بسته بندی لبنیات :

کیسه های مخصوص بسته بندی لبنی

بسته های پودر شیر خشک

به تازگی نوشیدنی های لبنی و ماست موجود در قالب های کیسه ای برای مصرف در محل و راحتی بیشتر است که برای مصرف کنندگان جذاب تر است که بسته ای راحت باز شو و منعطف باشد .

حتی شیر را هم اکنون می توانید به طور گسترده ای در کیسه ها پیدا کنید ، که یک گزینه جایگزین بسیار کارآمد برای ظروف سفت و سخت است ، و مخصوصاً برای اقتصادهایی که درحال توسعه هستند مناسب است ، جایی که همه بسته بندی ها ، اما مخصوصاً ظروف سفت و سخت ، گران هستند.

بسته بندی غذایی با فیلم های bopp

نتیجه گیری
همانطور که در مطلب بالا توضیح دادیم بسته بندی انعطاف پذیر که می تواند شامل فیلم های پلاستیکی مانند bopp – bopet یک گزینه بسیار عالی برای جایگزینی بسته بندی های سفت و سنگین است. این نوع بسته بندی در مواد صنعتی و نیز بسته بندی غذایی کاربرد دار که یکی از انها بسته بندی لبنیات است.
پیمایش به بالا