بسته بندی جوی اصلاح شده و زباله های مواد غذایی

بسته بندی جوی اصلاح شده و زباله های مواد غذایی

Rate this post

در طول زنجیره تأمین مواد غذایی ، ایمنی مواد غذایی باید به گونه ای باید حفظ شود که از آسیب و میکروب و باکتری محافظت شود. این صنعت وظیفه حذف خطرات مرتبط با آلاینده ها را با مسدود کردن عوامل بیماری زا خطرناک ، که منبع فراخوان مکرر محصولات غذایی به ویژه در بخش گوشت است ، از بین می برد. بسته بندی از مواردی است که بخشی از این عملکرد را برآورده می کند. فراتر از ایمنی مواد غذایی ، بسته بندی ها همچنین می توانند بطور مشخص عمر مفید مواد غذایی را افزایش دهند ، بدون آنکه به استریلیزاسیون یا افزودن مواد نگهدارنده مصنوعی متوسل شوند.  

 عمر طولانی بسته بندی جوی اصلاح شده

از فناوری جوی اصلاح شده اغلب برای افزایش ماندگاری مواد غذایی استفاده می شود. بسته بندی مانع به خصوص برای جلوگیری از ورود اکسیژن به بسته بندی ها طراحی شده است. که می تواند فاسد شدن مواد غذایی را کند کند. بسته بندی جوی اصلاح شده بخصوص در مورد غذاهای پرچرب مانند گوشت و مرغ موثر است زیرا این روش رشد میکروبی را کند می کند و با کاهش تماس آنها با اکسیژن مانع از خرابی مواد غذایی می شود. به عنوان مثال ، برخی از بسته ها حتی دوام عمر پروتئین تازه را نیز دو برابر می کنند .

به نقل از سایت آموزش چاپ و بسته بندی ،انتخاب مواد مورد استفاده برای ایجاد بسته بندی با عملکرد حفظ به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله دمای نگهداری توصیه شده برای غذا ، رطوبت نسبی محتوا و تأثیر نور بر روی آن . پلی اتیلن ترفتالات ، پلاستیک سفت و سخت مورد استفاده در ساخت ، از جمله مواردی دیگر ، بطری های آب و نوشیدنی های گازدار ، دارای خاصیت مانع جالبی است.

بسته بندی جوی اصلاح شده و زباله های مواد غذایی

ذخیره سازی در دمای مطلوب

تفاوت بین دمای ایده آل برای حفظ مواد غذایی و تغییراتی که در آن متحمل خواهد شد. یکی دیگر از عواملی است که بر روند عمر مفید مواد غذایی تأثیر می گذارد. در حالی که تعداد باکتری ها برای برخی از گوشت ها و مرغ های باقی مانده در دمای اتاق ممکن است در ۲۰ دقیقه به دو برابر افزایش یابد ، مدیریت بهینه این دما می تواند به کاهش تلفات کمک کند. داشتن بسته بندی غذایی مناسب برای محصول مناسب در حفظ مواد غذایی در سراسر “زنجیره سرد” تأثیر می گذارد.

اعتدال اغلب طعم بهتری می یابد

 

برای زباله های مواد غذایی مانند سایر مسائل زیست محیطی ، کاهش اغلب اساس راه حل است. سوال در مورد دلایلی که باعث از بین رفتن مواد غذایی می شود نیز می تواند منجر به سوال سالم شود. آیا واقعاً باید این ماده غذایی را که زیبایی کمتری دارد اما هنوز هم خوب است دور بریزیم؟ آیا رد با ادراک توجیه شده است یا واقعیت؟ ما کنجکاو هستیم که شما را بخوانیم: آیا پیشنهاد دیگری برای کاهش ضایعات مواد غذایی دارید؟

پیمایش به بالا