انواع فیلم پلاستیکی

بسته بندی فیلم پلاستیک

Rate this post

فیلم پلاستیکی را می توان با پلیمرهای مختلف ساخته و هرکدام دارای خواص منحصر به فردی هستند و آن را برای کاربردهای خاص مانند بسته بندی ، کیسه های حامل ، برچسب ها ، ساخت و ساز ساختمان ها ، کشاورزی و محوطه سازی استفاده کرد.

انواع فیلم

انواع اصلی پلیمرهای مورد استفاده در ساخت فیلمها ، پلی اتیلن (PE) و پلی پروپیلن (PP) است . فیلم های پلاستیکی می توانند شفاف یا رنگی ، چاپی یا ساده ، تک یا چند لایه باشند و این تغییرات بر بازیافت آن تأثیر می گذارد.

تخمین زده می شود که  هر ساله حدود  ۱.۲ میلیون تن فیلم پلاستیکی بسته بندی در جریان زباله های انگلستان ایجاد می شود. از این تعداد ، حدود دو سوم افراد پس از مصرف (یعنی از خانواده) و یک سوم از منابع تجاری ، صنعتی و کشاورزی هستند.

انواع فیلم پلاستیکی

جمع آوری و بازیافت راهنمای بسته بندی فیلم‌های پلاستیکی خانگی

راهنمایی برای آگاهی دادن به مقامات محلی و سایر مجموعه داران از چالش های مربوط به جمع آوری ، مرتب سازی و بازیافت فیلم پلاستیکی خانگی ساخته شده است.

در جایی که ممکن است مقامات محلی در نظر داشته باشند که فیلم پلاستیکی را به مجموعه اضافه کنند ، آنها باید با اپراتور MRF خود تأیید کنند که آیا فیلم پلاستیکی را می توان به طور موثری از سایر مواد طبقه بندی کرد و آیا بازارهایی برای فیلم پلاستیکی مرتب شده وجود دارد یا خیر. در جایی که هر دو این معیارها نتوانند برآورده شوند ، به مقامات محلی توصیه می شود که فیلم های پلاستیکی را در مجموعه های جلوی خود قرار ندهند و در عوض ساکنان را ترغیب به استفاده از نقاط بازیافت Front Store (FOSR) یا سایر امکانات مبتنی بر استفاده کنند.

جمع آوری و بازیافت راهنمای بسته بندی فیلم های پلاستیکی خانگی

جمع آوری فیلم‌های پلاستیکی ، جداسازی و پردازش منابع

جمع آوری ،  جدایی و پردازش مجدد  فیلم‌های پلاستیکی خانگی به طور گسترده ای در انگلستان اجرا نمی شود. در نتیجه  بازارهای انتهایی  برای مواد بازیافتی محدود است. در ۱۲/۱۱/۲۰۱۱ ، ۱۳٪ از مقامات محلی مجموعه فیلم های کراس ساید را ارائه دادند (علاوه بر این فقط کیف های حامل را نیز جمع می کنند). مجموعه جایگزین فیلم های پلاستیکی ، از جمله کیسه های حامل و برخی از بسته بندی های پلی اتیلن ، در بیشتر نقاط خرده فروشی نیز در جلوی محل های جمع آوری فروشگاه قابل تهیه و تهیه  است

انواع دیگری از پلاستیک های انعطاف پذیر مانند  کیسه  و کیسه های چند لایه ، که در حال حاضر در انگلستان بازیافت نمی شوند. آنها برای بسته بندی کالاهای مصرفی مانند مواد غذایی ، نوشیدنی و غذاهای خانگی استفاده می شوند. پلاستیک های تجزیه پذیر نیز رواج یافته و به عنوان جایگزینی برای پلاستیک های تجزیه ناپذیر ، برای بسته بندی و سایر کاربردها مورد استفاده قرار می گیرند.

پیمایش به بالا