بسته بندی مواد غذایی در 3 کشور ایران - عراق - ترکیه

بسته بندی مواد غذایی در ۳ کشور ایران – عراق – ترکیه

۵/۵ - (۲ امتیاز)

محصولات غذایی مهم ترین محصولاتی هستند که مردم در سراسر جهان هر روز به خوردن آن نیاز دارند اما آیا این فقط نوع غذایی است که مصرف کنندگان می خواهند بخرند یا نوع بسته بندی مواد غذایی نیز مهم است؟ باید بگوییم که شرکت های بسته بندی مواد غذایی زیادی در ایران فعالیت می کنند تا محصولات باکیفیت و بسته بندی استاندارد را در اختیار مشتریان قرار دهند.

امروزه مصرف کنندگان به دنبال محصولاتی با بسته بندی سازگار با محیط زیست هستند. از این رو بیشتر افراد دوست دارند مواد غذایی را در بسته بندی یکبار مصرف بخرند تا این نوع بسته بندی کمتر در محیط خراب شود. تقاضای مصرف کننده باعث شده تا برخی از شرکت های بسته بندی مطرح ایران در استفاده از نوع آن به متغیرهای مهمی توجه کنند.

ظروف مورد استفاده برای مواد غذایی باید در برابر آلودگی، هوا، سموم، رطوبت و آسیب بسیار محافظت شود. تا در هنگام حمل و نقل آسیبی نبیند و محصول در شرایط عالی به دست مشتری برسد. از طرفی جعبه ای که در آن قرار می گیرد باید انعطاف پذیری زیادی داشته باشد تا آب بندی شود.

بسته بندی مواد غذایی

بسته بندی مواد غذایی در ترکیه

چاپ و بسته بندی به یک هدف اصلی در بازاریابی محصولات غذایی و کشاورزی و سایر محصولات غیر غذایی در بخش های صنعتی ترکیه تبدیل شده است.

صنعت بسته بندی ترکیه به غیر از تعداد محدود بسته بندی، تمام نیازهای تولیدکنندگان صنعتی و کشاورزی این کشور را هم تامین می کند.

به همین دلیل توسعه این بخش بر اساس کمیت و سطح بالا مبتنی بر توسعه و گسترش صنعت تولید در ترکیه است.

صنعت بسته بندی این کشور تحت تاثیر توسعه تجاری این کشور و پیشرفت در تولید کالاهای مصرفی مختلف قرار گرفت.

صنعت بسته بندی ترکیه تقاضا برای محصولات بسته بندی وارداتی را افزایش داده است تا جایگزین تولیدات داخلی و داخلی شود. همچنین امکان صادرات محصولات داخلی کشور با ارتقای کیفیت و انواع بسته بندی ها همراه خواهد بود.

رشد بخش بسته‌بندی ترکیه با قوانینی که مستقیماً از سلامت عمومی جامعه و مصرف‌کنندگان حمایت می‌کند، ترویج می‌شود.

چاپ و بسته بندی
چاپ و بسته بندی

بسته بندی مواد غذایی در عراق

بسته بندی های ویژه صادراتی به عراق به گونه ای تولید می شود که برای مشتریان راحت باشد. و از نظر زیبایی و طراحی نظر مشتریان را به خود جلب کند زیرا یکی از عوامل برندسازی و موفقیت محصولات تا حد زیادی به بسته بندی آنها بستگی دارد.

بسته بندی ویژه صادرات به عراق باید از نظر کیفیت و زیبایی موثر باشد. همسایه غربی ما عراق متأسفانه به دلیل تحریم هایی که از دوران صدام علیه شورشیان داعش متحمل شده است، از نظر رشد صنعت و خدمات دچار مشکل شده است. محصولات کشاورزی و صنعتی تنها محصولات صادراتی به کشور نیستند. محصولاتی مانند تجهیزات پزشکی، خدمات فنی و مهندسی و … نیز از دیگر محصولات قابل عرضه به کشورهایی مانند عراق است.

آنچه باید قبل از صادرات به عراق بدانیم این است. که در اقتصاد این کشور خلاء وجود دارد تا صادرات آن کالاها بتواند نیازهای آنها را تامین کند و سود خوبی برای تولیدکنندگان به همراه داشته باشد.

سخن آخر

هر یک از این شرکت ها و کارخانه های بسته بندی در مناطق مختلف ایران فعالیت می کنند. بنابراین به راحتی می توان پکیج های مختلف را از این شرکت ها در سراسر کشور دریافت کرد. در این بین لازم به ذکر است که اکثر کارخانه های مواد غذایی و بسته بندی در زمینه سلفون opp در سراسر کشور فعال هستند. تمامی این کارخانجات و شرکت های بسته بندی مواد غذایی توجه ویژه ای به نوآوری و کیفیت دارند. و در تلاش برای تولید بسته بندی با کیفیت و مقرون به صرفه می باشند تا مواد غذایی با کمترین هزینه بسته بندی به دست مصرف کنندگان برسند.

 

پیمایش به بالا