بسته بندی چای

بهترین روش های بسته بندی چای

۴.۸/۵ - (۴۵ امتیاز)

یرگهای چای ظریف هستند و باید با احتیاط بسته بندی شوند تا عطر و تازگی آنها حفظ شود. این مورد هدف اصلی بسته بندی چای است . همچنین بسته نیز باید جذاب باشد تا مشتریان جذب کند. باید به خوبی طراحی شود تا توجه را جلب کند.

چای جزء نوشیدنی های برتر دنیا است. برای اطمینان از اینکه فقط بهترین کیفیت چای به مشتریان شما تحویل داده می شود ، باید نوع بسته بندی مناسب را انتخاب کنید. چای را می توان در انواع کیسه های بسته بندی کرد که برخی از آنها در زیر آورده شده است:

کیسه بسته بندی چای

کیسه های مانع :

کیسه های مانع از بهترین کیسه های برگ چای هستند. آنها می توانند چای را از چندین عامل مضر محافظت کنند. محافظت چند لایه آنها باعث می شود که برگ های ظریف در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت شود. پرتوهای خورشید می تواند برای برگهای چای مضر باشد ، به همین دلیل به کیسه های قوی نیاز است.

کیسه های فویل: بسته بندی چای

کیسه های فویل:

کیسه های فویل برای بسته بندی مقادیر کم چای مفید هستند. از این کیسه ها می توان برای پیشنهادات تبلیغاتی نیز استفاده کرد. آنها را می توان به راحتی در کیف دستی حمل کرد. آنها از کیسه های ‘dip’ بهتر هستند زیرا فویل از کیفیت بهتری برخوردار است. این بسته بندی می تواند در برابر تعدادی از ذرات خارجی مقاومت کند.

کیسه های کاغذی : بسته بندی چای

کیسه های کاغذی:

این کیسه های بسته بندی مواد غذایی که به رنگ های مختلفی تولید می شوند دارای یک زیریی مربعی شکل هستند که به آنها امکان می دهد به درستی روی قفسه ها بایستند. از آنجا که راه های نفوذ پذیری انها انچنان قوی نیست  ، پس بنابراین محصولات دارای ماندگاری کوتاه هستند.

چای یک نوشیدنی معروف است ، درست مثل قهوه. به این جهت بازار گسترده ای را ارائه می دهد.  فرصت زیادی برای اشتغال زایی دارد اما فقط در صورت استفاده از بسته بندی مناسب. بسته بندی مناسب تولید کننده را قادر می سازد تا به مشتری دست یابد. برداشت اول همیشه باید خوب باشد و این همان کاری است که یک بسته خوب انجام می دهد.

 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا