بسته بندی وکیوم

تازگی و طروات مواد غذایی با بسته بندی وکیوم

Rate this post

همه ما می دانیم که غذا گران است ، این بخش بزرگی از بودجه خانواده ما است و آخرین چیزی که ما می خواهیم این است که هدر دهیم. همه ما به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه ها در بودجه مواد غذایی خود هستیم ، ازجمله کوپن های خرید ، خرید از فروشگاه های انبوه ، کاشت باغچه های خودمان یا شکار همان گوشتی که می خوریم. در حالی که همه این موارد عالی است ، ما باید اطمینان حاصل کنیم که ما حداکثر عمر انبار غذا را به حداکثر می رسانیم تا تلاشهای ما برای صرفه جویی در مصرف مواد غذایی به هدر نرود. ما لیستی از همه روشهای عالی که می توانید از یک سیلر خلاء در خانه خود به عنوان یک صرفه جویی در مواد غذایی ، صرفه جویی در هزینه و صرفه جویی در وقت استفاده کنید ، تهیه کرده ایم!

خرید عمده

آیا برای صرفه جویی در پول عمده گوشت و مواد غذایی دیگر ، در فروشگاه های بزرگ انبار خرید می کنید؟ ما پیشنهاد می کنیم مواد غذایی خود را به اندازه وعده های غذایی تقسیم کنید ، وکیوم بسته بندی کرده و سپس آنها را درون فریزر خود بگذارید تا بعدا استفاده شود. آب بندی خلاء مانع از سوختن فریزر می شود و گوشت شما را به همان روزی که شما تا مدت ۲ سال خریداری کرده اید تازه نگه می دارد.

بسته بندی وکیوم
بسته بندی وکیوم

برداشت باغ

شاید شما باغ سبزیجات خود را داشته باشید؟ آیا تابستان بیشتر از آنچه ممکن است مصرف کنید سبزیجات تولید می کنید؟ اجازه ندهید که آنها به هدر بروند! آب بندی خلاء میوه و سبزیجات تازه شما یک روش عالی برای حفظ آنها و قفل کردن مواد مغذی در طی ماه های طولانی است ، بنابراین
می توانید در تمام طول سال از غذاهای تازه باغ لذت ببرید. ما یک سری وبلاگ کامل در این موضوع داریم. برای کسب اطلاعات بیشتر آن را بررسی کنید.

بسته بندی فعال و بسته بندی وکیوم چیست؟
بسته بندی فعال و بسته بندی وکیوم چیست؟

بازی قصابی وحشی

همه شکارچیان می دانند که اگر می خواهند گوشت بازی وحشی خود را تازه نگه دارند ، باید جاروبرقی بسته شود ، اما لازم نیست آن را به پردازنده محلی خود ببرید. قصاب زدن بازی خود در خانه نیمی از سرگرم کننده است! مطمئن شوید که یک  سیلر خلاء سنگین دارید و قادر خواهید بود فریزر خود را به طور کامل انبار کنید!

بسته بندی وکیوم
بسته بندی وکیوم

پردازش ماهی 

مانند بازی وحشی ، ماهیگیر می تواند همه صید های خود را پردازش و خلاء کند. هنگامی که ماهی شما به درستی آب بندی شد ، ۲-۳ سال در فریزر عمیق شما تازه می ماند. وقتی آماده پختن آن شدید ، آن را به مدت یک روز در یخچال منتقل کنید تا بگذارید آهسته آهسته شود. این به حفظ عطر و طعم و بافت ماهی تازه کمک می کند.

آماده سازی غذا

آماده سازی غذا طی چند سال گذشته به همه عصبانیت تبدیل شده است و چه روش خارق العاده ای برای استفاده از درزگیر خلاء شماست. آب بندی خلاء پروتئین آماده شده و ذخیره آن در یخچال یا فریزر باعث می شود تا یک وعده آشپزی شام ایجاد شود. حتی می توانید غذای خود را درست در کیسه های بسته شده وکیوم بپزید. اگر غذای سوزنی درست می کنید ، تمام کاری که باید انجام دهید این است که آن را در حمام آب خود رها کنید و شام بدون هیچ وقت انجام می شود. درباره پخت و پز در کیسه های بسته شده با خلاء بیشتر بدانید .

بسته بندی وکیوم
بسته بندی وکیوم

ذخیره سازی باقیمانده

ذخیره وسایل باقیمانده خود راهی عالی است که اجازه ندهید مواد غذایی شما به هدر رود. اما اگر چند روز دیگر نتوانید آنها را بخورید ، آنها در یخچال شما می ماند. در عوض می توانید، با بسته بندی خلاء در فریزر خود قرار دهید (فراموش نکنید که آن را برچسب گذاری کنید تا بدانید که چیست) برای دفعه بعدی که به یک شام سریع احتیاج دارید!

برای گرم کردن مجدد ، کیسه های بسته شده وکیوم را در کاسه آب جوش (یا در حال جوشیدن) یا در یک حمام آب گرم کن قرار دهید تا آنها را دوباره به دمای خدمت برگردانید. یا کیسه را سوراخ کرده و در مایکروویو قرار دهید تا دوباره گرم شود.

به عنوان یک امتیاز اضافی ، گرم کردن دوباره غذای شما در کیسه بسته شده وکیوم باعث می شود که طعم و رطوبت حفظ شود و غذای شما از پخت مجدد خشک نشود.

[highlight color=”green”] مشاوره و خرید فیلم های پلی استر و سلفون (Bopp – Bopet ) 09134610276[/highlight]

پیمایش به بالا