تامین مواد اولیه چاپ بسته بندی در زمان ویروس کرونا 2019

تامین مواد اولیه چاپ بسته بندی در زمان ویروس کرونا ۲۰۱۹

۵/۵ - (۱ امتیاز)

به عنوان یک راهنمای صنعت چاپ و بسته بندی ، اکنون وظیفه ما این است که اطمینان حاصل کنیم که مشتریان ما می توانند یک منبع قابل اعتماد برای رفع مشکلات خود در رسته بسته بندی و چاپ داشته باشند.

با تغییرات بوجود آمده به علت بیماری کرونا ۲۰۱۹ بیشتر صنایع چاپ و بسته بندی دچار مشکلات کمبود منابع اولیه و مشکلاتی در دستگاه های خود پیدا کرده اند.

ما همچنین با تامین کنندگانی در تماس هستیم و می توانیم تأیید کنیم که ویروس کرونا هیچگونه تاثیری در تولیدات شرکت های تولیدی مواد اولیه چاپ و بسته بندی نگذاشته است.

در حال حاضر ، شما می توانید مطمئن باشید که ما محصولات اولیه مرتبط با بسته بندی را نیز در اختیار شما قرار می دهیم ، و مواد اولیه جهت بسته بندی پزشکی نیز در ابعاد مختلف جهت برش موجود می باشد.

شما میتوانید فیلم بسته بندی مورد نیاز خود را به ما سفارش داده و در ضخامت های ۱۰ تا ۷۵ میکرون و با عرض ۳ سانتی متر به بالا در کمترین زمان تحویل بگیرید. شرکت های بسته بندی غذایی و پزشکی میتوانند با شماره ۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ تماس گرفته و سفارش خود را در کمترین زمان ممکن تحویل گیرند.

در مبارزه با COVID-19 ، ما مصمم هستیم که به دلیل نیازهای بسته بندی انعطاف پذیر صنایع پزشکی و غذایی شریک شویم و از آمادگی لازم برای بسته بندی مواد غذایی ، پزشکی ، داروها و سایر محصولات ضروری ، برای دسترسی آسان به این موارد مهم ، برای روزانه اطمینان حاصل کنیم.

شما می توانید دیتاشیت محصولات بسته بندی شرکت سپهر پلیمر را  در اینجا پیدا ببینید ، اما اگر به دنبال اندازه و مشخصات مختلفی هستید به ما اطلاع دهید ، تا بتوانیم برای شما اماده کنیم.

  این زمان مهمی در تاریخ کشور ما است. نحوه عملکرد ما در حال حاضر عواقب مستقیم ، بالقوه بزرگی در آینده خواهد داشت.

 

پیمایش به بالا