تولید سفره یکبار مصرف و مواد اولیه به کار رفته در آن

تولید سفره یکبار مصرف و مواد اولیه به کار رفته در آن

۴.۷/۵ - (۱۱ امتیاز)

تولید سفره یکبار مصرف یکی از کسب و کارهای پرسود و‌ با ریسک کم است که با خرید و راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف امکان پذیر است. سفره یکبار مصرف جزوه کالاهایی است که در هر مجلسی از آن استفاده می شود و مصرف بسیار بالایی دارد، تولید سفره یکبار مصرف با استفاده از دستگاههای مختلفی همچون دستگاه جرقه گیر، دستگاه چاپ، دستگاه پرفراژ، دستگاه بسته بندی پیلوپک و دستگاه رول پیچی انجام می شود. سفره های یکبار مصرف شباهت زیادی به یکدیگر دارند، اما نکات مهمی که در ساخت سفره یکبار مصرف باید به آنها توجه شود، شامل موارد زیر می شوند : 

  • خلاقیت در طرح سفره یکبار مصرف
  • عرض سفره یکبار مصرف
  • کیفیت نایلون به کار رفته در ساخت سفره یکبار مصرف
  • طول سفره یکبار مصرف
  • بسته بندی اولیه سفره
  • ذکر نام برند بر روی بسته بندی

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]ما می توانیم مورد زیر را جهت تولید سفره یکبار مصرف در اختیار شما قرار دهیم : رول مادر سفره کاغذی ۲۷ گرمی با پلی شده – ۴ لایه – دارای چاپ- در ۴ طرح مختلف-که می توانید خودتان برش بدهید و بسته بندی کنید. همچنین تصاویر در زیر می باشد-۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ : [/box]

 

رول مادر تولید سفره یکبار مصرف
رول مادر تولید سفره یکبار مصرف
مواد اولیه تولید سفره یکبار مصرف
مواد اولیه تولید سفره یکبار مصرف

فروش سفره کاغذی با قیمت تولیدی برای تمامی کسب و کارها و فروشگاه‌های بزرگ و کوچک موجود است. شما می‌توانید با ثبت سفارش سفره کاغذی، در کمترین زمان ممکن در رنگ‌های مختلف دریافت کنید.

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

همین حالا در تماس باشید

شما می‌توانید جهت تخفیف فروش سفره کاغذی با قیمت تولیدی با شرکت ما تماس بگیرید و توضیحات لازم را دریافت کنید.

کافی است تا با شرکت تماس گرفته تا از انواع سفره‌های یکبار مصرف موجود مانند سفره مجلسی، سفره کاغذی، سفره شیشه ای و… در شرکت مطلع شوید.

سفارش سفره یکبار مصرف کاغذی
سفارش سفره یکبار مصرف کاغذی

سفره کاغذی برای چه کارهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟ – فروش سفره کاغذی با قیمت تولیدی همراه با تخفیف

سفره یکبار مصرف در همه صنایع کاربرد دارد. به فرض مثال اگر شما قصد دارید تا برای فرزندتان در خانه کاردستی درست کنید، مطمئنا نمی توان بر روی قالی / فرش اقدام به ساخت کاردستی کنید.

به این صورت که ممکن است قالی کثیف شود و یا اینکه یک ماده چسبناکی بر روی فرش بریزید و به سختی پاک شود.

اما با وجود سفره کاغذی / سفره یکبار مصرف، می‌توانید سفره را به راحتی پهن کنید و پس از آن، اقدام به ساخت کاردستی کنید.

بنابراین پیشنهاد می‌شود با فروش سفره کاغذی با قیمت تولیدی در فروشگاه خود و ارائه توضیحات لازم مربوط به آن، مشتریان را از چنین دردسرهایی نجات دهید.

سفارش سفره کاغذی مقاوم

فروش سفره کاغذی با قیمت تولیدی در فروشگاه و مغازه

شما می‌توانید با معرفی سفره کاغذی با قیمت تولیدی را به مشتری معرفی کنید و همچنین از ویژگی آن برای مشتری بگویید.

اگر در داخل فروشگاه خود چندین نوع سفره یکبار مصرف داشته باشید، مشتری می‌تواند سفره یکبار مصرف با طرح دلخواه خود را انتخاب کند. بنابراین شما می‌توانید با سفارش سفره یکبار مصرف مجلسی، سفره یکبار مصرف کاغذی و…. اقدام به تکمیل کردن بخش قفسه مربوط به سفره یکبار مصرف کنید.

به طور کلی، اگر شما اقدام به ثبت سفارش سفره کاغذی با قیمت تولیدی کنید، مطمئن هستید که یک سفره مقاوم را دریافت می‌کنید و به راحتی پاره نمی شود.

شرکت در فروش سفره کاغذی با قیمت تولیدی چه سودی می‌کند؟

هدف شرکت این است که با قیمت کم، سفره کاغذی مقاوم را به مشتریان خود تحویل دهد.

قیمت کم = سود کم = فروش بیشتر

این می‌تواند شعار شما برای فروش سفره کاغذی با قیمت تولیدی باشد. به این صورت که زمانی یک مشتری وارد مغازه شما می‌شود، با معرفی سفره کاغذی با قیمت تولیدی، هم شما سود می‌کنید و هم اینکه مشتری یک سفره خوب را برای مجالسی که قرار است برگزار کند، تهیه می‌کند.

شرکت دراج تولید کننده انواع سفره کاغذی یک بار مصرف و رو میزی

همین حالا با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

تولید سفره کاغذی شرکت دراج
تولید سفره کاغذی شرکت دراج

بنابراین اگر می خواهید با یک تولید کننده موفق در زمینه ساخت سفره یکبار مصرف باشید، باید محصولی متفاوت از سایر تولید کنندگان داشته باشید که هم طراحی خلاقانه و جذابی داشته باشد و هم دارای یک بسته بندی شیک و با دوام باشد، بیشتر تولید کنندگان به جلد بیرونی سفره دقت نمی کند اما شما می توانید از یک رول کارتونی برای قراردهی سفره در داخل آن استفاده کنید و با چاپ یک طرح زیبا بر روی کارتون، نام برند خود را نیز بر روی آن قرار دهید تا هم به افزایش اعتبار برند خود کمک کنید و محصول خود را نیز از سایر تولید کننده متمایز نمایید.

سفره یکبار مصرف
سفره یکبار مصرف

مواد اولیه به کار رفته در ساخت سفره یکبار مصرف

معمولاً در ساخت سفره یکبار مصرف از مواد اولیه پلاستیکی پلی اتیلنی و پلیمری مانند فیلم cpp ساخته می شود که با درصد مشخصی از کربن ترکیب شده و سفره نهایی وارد مرحله چاپ می شود، در مرحله چاپ نیز از دانه های رنگی پلیمری جهت چاپ طرح مورد نظر در روی سفره استفاده می شود. با توجه به کیفیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت سفره ، قیمت سفره متفاوت خواهد بود، بنابراین سفره هایی که قیمت بالاتری دارند در ساخت آنها از مواد اولیه درجه یک و بهداشتی استفاده شده و از سفرهای ارزان قیمت شامل مواد درجه دو و بازیافت شده هستند. 

در صورتی که علاقه مند به راه اندازی خط تولید و ساخت سفره یکبار مصرف هستید، تیم آموزشی لفاف مهر آموز آماده ارائه خدمات مشاوره در زمینه راه اندازی و تولید سفره یکبار مصرف می باشد و تجربه های چندین ساله خود را در اختیار شما خواننده عزیز قرار خواهد داد تا محصولی متفاوت و چشمگیر را به مرحله تولید برسانید.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا