خدمات-چاپ-و-بسته-بندی

خدمات چاپ و بسته بندی محصولات

Rate this post

انتخاب یک متریال مناسب در خدمات چاپ و  بسته بندی محصولات صادراتی برای تولید کنندگان چندان راحت نیست. اما هدف همه آن ها این است که بسته بندی را انتخاب کنند که بالاترین محافظت را از محصول داشته باشد و مصرف کننده از ظاهر محصول و زیبایی ان درک مناسبی بدست آورد.
از ابزارهایی که سالها برای افزایش فروش استفاده می شود می توان به کارت ویزیت، فلایر، کاتالوگ، بروشور، کتاب، پوستر، کاغذ یادداشت، سررسید، سربرگ و….اشاره کرد.
شاید امروز به علت فراگیر شدن اینترنت و شبکه های اجتماعی محصولات تبلیغاتی به صورت کاغذی کمتر دیده شوند ولی هنوز هم در بعضی از موارد در صورت طراحی وتولید صحیح می توانند اثرگذاری زیادی داشته باشند. بسته بندی تاثیر مهم و بسزایی در فروش محصولات دارد تا آنجا که اگر محصولات خوب باشند ولی بسته بندی بد، فروش کمتری خواهید داشت و بالعکس.

مزیت های خدمات چاپ و بسته بندی :

۱- انتخاب مواد اولیه درجه یک:

استفاده از مواد اولیه درجه یک و اورجینال باعث می گردد محصولات تولید شده توسط تولید کننده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند. تصاویر واضح، رنگ خوب، ماندگاری بالا همه مواردی هستند که در صورت استفاده از مواد اولیه مرغوب امکان پذیر است. هر گاه شما قبل از انتخاب مواد اولیه با یک فرد آگاه مشورت داشته باشید باعث می شود تا هزینه قیمت گذاری محصول، مشکل بازیافت و … برایتان به وجود نیاید.

۲- کنترل کیفیت:

تیم کنترل کیفیت در کارخانه ها تمامی مراحل تولید، نظارت برچاپ، بسته بندی، آزمایش نحوه عملکرد محصولات، کنترل کیفیت بسته بندی، ارسال، کنترل برش و نهایی سازی و پروژه های چاپ را کنترل می کنند تا در آخر یک محصول با کیفیت به دست مشتری برسد.

۳- مشاوره قبل ازطراحی و تولید:

در انواع چاپ افست و دیجیتال انتخاب جنس کار، ابعاد ، تعداد رنگ و تیراژ مواردی هستند که باید با دقت انتخاب شوند. از مزایای خدمات چاپ و بسته بندی دسترسی به تجربیات و طرح و بسته های کارآمد اشاره کرد.

۴- تجهیزات پیشرفته:

تجهیزات مدرن و پیشرفته تاثیر بسیاری زیاد در افزایش کیفیت محصولات چاپی شما دارد. از این رو باید همیشه بهترین تجهیزات را برای تولید محصولات فراهم کنید تا کیفیت مطلوب محصولات موجب افزایش مشتری شود.

 

پیمایش به بالا