دستگاه-بسته-بندی-مواد-غذایی

دستگاه بسته بندی مواد غذایی و خوراکی

Rate this post

از مهم ترین عوامل در هنگام فروش موفق یک محصول،دستگاه بسته بندی مواد غذایی و خوراکی است که سهم زیادی در جلب توجه مشتری و رضایت او دارد. به همین علت تولید کنندگان محصولات مواد غذایی و کالاها هر روز بیشتر از قبل به وجود یک دستگاه بسته بندی مواد غذایی و خوراکی با تکنولوژی مدرن و پیشرفته در کسب و کار خود احساس نیاز می کنند. قیمت هر دستگاه طبق نوع و کاربرد آن با هم متفاوت است زیرا هر دستگاه خدمات و آپشن های مخصوص به خود را دارد که قابل مقایسه با بقیه دستگاه ها نیست.

* دستگاه تاریخ زن:

افراد هنگام خرید در فروشگاه مواد غذایی، در ابتدا بعد از قیمت محصول به تاریخ تولید و انقضا آن توجه می کنند. درج شدن تاریخ در روی بسته بندی دارای اهمیت ویژه ای است و در صورت عدم مشاهده خریدار به راحتی اعتماد نکرده و از خرید محصول منصرف می شود. . پس استفاده کردن از دستگاه تاریخ زن در روی این محصولات امری لازم وضروری است. دستگاه های تاریخ زن را می توان در سه مدل دستی، اتومات و نیمه اتومات مشاهده کرد.

* دستگاه بسته بندی پالت پیچ:

کاربرد اصلی دستگاه پالت پیچ در صنعت شیمایی، معماری و الکترونیک است که دارای حساسیت بسیار بالایی در کار هستند. پیچیدن رول استرچ به دور محصولات با کمک نیروی انسانی یکی از ایرادات اساسی مانند کاهش دقت پالت پیچی، کاهش سرعت انجام عملیات بسته بندی و استخدام نیروی کار زیاد برای انجام هرچه سریع تر کارها است.

* دستگاه بسته بندی پرکن و توزین:

دستگاه بسته بندی پر کن در دو نوع پرکن وزنی دیجیتال و پرکن حجمی در بازار موجود است که در نوع دیجیتال محصولات باید از جنس پودری و گرانول باشند و دارای دو نوع دستگاه اتومات و نیمه اتومات پرکن توزیع هستند. نوع حجمی این دستگاه هم در دو نوع نیمه اتومات و اتومات برای محصولاتی مثل عدس و شکر کاربرد دارد.

* دستگاه سلفون کش:

برای بسته بندی محصولات و مواد غذایی از دستگاه های استاندارد و بهداشتی که مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته، استفاده می شود. با کمک دستگاه سلفون کش بسته بندی ماهی، گوشت، سبزیجات و تره بار می توان مواد غذایی را با حفظ کیفیت و تازگی در سلامت کامل وارد بازار نمایید تا به دست خریدار برسد.

* دستگاه شیرینگ:

این دستگاه مهم صنعتی باید همه عملیات تنظیم درجه حرارت، سرعت جریان هوا ، حمل کننده تحت نظارت سیستم های کنترل مستقل انجام دهد.

نکات مهم درباره شرکت های فروش دستگاه بسته بندی :

  1. ۱- یک مجموعه کامل از انواع دستگاه ها
    ۲- ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان
    ۳- فروش کلیه دستگاه های با ضمانت نامه
    ۵- دریافت مجوزهای لازم از وزارت بهداشت
    ۶- مشاوره رایگان توسط متخصصان
پیمایش به بالا