رول های پلی اتیلن

رول های پلی اتیلن

Rate this post

رول های پلی اتیلن ، همچنین به عنوان روال های لایه لایه شناخته می شوند ، یک راه حل بسته بندی موثر برای توزیع کنندگان با حجم بسته بندی بالا است. رول های پلی استرپ Stretchtape شامل یک رول از آستین پلی اتیلن است و در یک انتها باز می شود و در طرف دیگر می چرخد. این مورد اجازه می دهد تا بسته بندی کننده ها اندازه کافی را با برش یا فرم دهی مقدار رول لازم برای بسته بندی خاص تعیین کنند.

رول های پلیمری

رول های پلیمری در چند عرض ، رنگ و سایز های مختلف در دسترس هستند. رول می تواند به صورت گرما بسته شده ، گره خورده ، منگنه شده یا بسته شود  و تقریباً هر رول پلی اتیلن سایز بزرگی ایجاد کند. همچنین می توان آنها را به صورت سفارشی با یک آرم یا تصویر شرکت ، نام تجاری ، متن ، کدهای بازیافت یا بارکدها چاپ کرد.

رول های پلیمری

از آنجا که کل رول های لوله ای از یک قطعه فیلم ساخته شده اند ، هیچ درز یا نقاط ضعفی وجود ندارد که بتوانند از هم جدا شوند. لوله های پلی اتیلن همچنین گزینه ای را برای بسته بندی اشیاء مختلف یا بسته های مختلف و بدون نیاز به خاموش کردن رول لوله ایجاد می کنند. از طرف دیگر ، بسته بندی هایی که برای هر محصول یک کیسه لوله یکسان دارند ، می توانند لبه های سوراخ دار دریافت کنند تا در سایز از پیش تعیین شده به راحتی پاره شوند.

رول های لوله پلی اتیلن همچنین می توان به صورتی سفارشی کرد که شامل خواص مهارکننده ماوراء بنفش (UVI) برای محافظت در معرض نور طولانی باشد. استفاده از پلی اتیلن با استفاده از گازها و مواد شیمیایی بیشمار است.

لوله یا رول های پلیمری در بسیاری از صنایع از جمله پوشاک ، پزشکی و دارویی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد .

پیمایش به بالا