صادرات-فیلم-های-بسته-بندی

صادرات فیلم‌ های بسته ‌بندی

Rate this post

صادرات فیلم‌ های بسته ‌بندی و طراحی آن‌ ها، در خیلی از کسب و کارها دارای اهمیت زیادی است. در صادرات یک کالا باید فاکتورهای زیادی را در نظر گرفت. خوشبختانه در مشاغل امروزی می ‌توان تعداد زیادی از راه ‌حل برای یک بسته‌ بندی داشت تا از میان آن‌ ها بهترین را انتخاب نمود و طبق استانداردها به ساده ‌ترین شکل موفق به اجرای آن شد. در این مطلب نکاتی در مورد بسته ‌بندی کالاهای صادراتی بیان می ‌کنیم.

هدف از بسته ‌بندی صادراتی:

بسته‌ بندی از کارهای ضروری هر نوع محصول و کالای صادراتی است که می ‌تواند تاثیر زیادی روی ایمنی، هزینه‌ها، ارتباطات و حتی بازاریابی داشته باشد. مسئولیت بسته ‌بندی کالاهای صادراتی در اکثر مواقع بر عهده شخص صادرکننده است و با تضمین خود باید آن محصول را در سفرهای بین‌ المللی محافظت نماید. هر گاه بسته ‌بندی در طول مسیر تا رسیدن به مقصد آسیب و خسارتی ببیند و شرکت حمل ‌ونقل کالا ثابت کند که به محصول زیانی نرسیده، صادرکننده (فروشنده) با مسئولیت خرابی آن را برعهده بگیرد.
صادرات فیلم‌ های بسته ‌بندی محدود به محافظت کالا در انتقال بین‌المللی نیست بلکه باید مشتریان زیادی به خود جلب کرده و نشانه حرفه ‌ای بودن کسب‌ وکار شما باشد. از سوی دیگر همیشه فروشنده برای بسته ‌بندی‌های صادراتی باید متناسب با ماشین‌ های بارگیری و جایگاه بار دستگاه‌ ها را انتخاب کند تا حین استفاده از کامیون‌ها، کانتینرها و در. . . حمل بار با مشکل مواجه نشود.

نکات مهم در بسته ‌بندی:

  1. ۱- ساده بودن فرآیند بسته ‌بندی
    ۲- سهولت در باز و بسته کردن کالا
    ۳- ذخیره ‌سازی و حمل‌ ونقل کالا به آسانی
    ۴- تضمین سلامت کالا حین حمل‌ ونقل
    ۵- تحویل کالا بدون آسیب و تاخیر و توزیع در کشور مقصد
    ۶- بسته ‌بندی کالاهای صادراتی دارای طرح مناسب
پیمایش به بالا