خرید استیل 304 ضد زنگ

فروش استیل ۳۰۴ و ۴۳۰ با کمترین قیمت در سال ۱۳۹۸

Rate this post

ورق های استیل ضد زنگ آلیاژهای بر پایه آهن هستند که حداقل ۱۰.۵٪ کروم دارند و یک فیلم اکسید محافظ برای مقاومت در برابر خوردگی تشکیل می دهند. این فیلم اکسید ، جنس استنلس استیل را فراهم می کند. ورق از جنس استنلس استیل بسته به ضخامت به صورت رول یا ورق ساخته می شود.

[box type=”note” align=”” class=”” width=””]برای خرید و استعلام قیمت استیل ۳۰۴ با ما در تماس باشید | ۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ | —- داخلی ۲۴۷ | ایرانپور کارشناس فروش[/box]

ورق استیل ضد زنگ با چرخیدن مواد از طریق آسیاب تولید می شود. ضخامت به تدریج از طریق این فرآیند کاهش می یابد و محصول استیل ضد زنگ در انتهای خط تولید به یک سیم پیچ پیچیده می شود یا به صفحات بریده می شود. کویل های استنلس استیل می توانند در کارخانه های نورد سرد استفاده شود. برای نرم تر کردن مواد برای نورد سرد یا تولید خصوصیات مکانیکی مورد نظر ، کویل ها را می توان در یک کوره حرارت داد.

انواع آلیاژها از جنس استنلس استیل

انتخاب آلیاژ مناسب از جنس استنلس استیل برای برنامه شما یک مرحله مهم است. انواع آلیاژهای از جنس استنلس استیل در دسترس است و انتخاب یکی به معنی در نظر گرفتن جزئیات متنوعی از قبیل کاربرد ، تراکم ، استحکام کششی ، کارایی ، مقاومت در برابر اسید و موارد دیگر است.

همه فویل ها موجودی از آلیاژها از جنس استنلس استیل را در رده ۳۰۰ درجه شامل ۳۰۲ ، ۳۰۴ ، ۳۰۹ ، ۳۱۶ ، ۳۲۱ و ۳۴۷ حفظ می کنند. این گزینه های عالی برای ورق و نورد برای برخی از بزرگترین کارهای مهندسی مدرن مورد استفاده قرار گرفته شود.

خرید استیل 304 ضد زنگ

استیل ۳۰۴ ضد زنگ

این آلیاژ رایج ترین نوع ورق استیل ضد زنگ است. به این دلیل است که قابل جوش ، قابل حمل بوده و از مقاومت در برابر خوردگی خوبی برخوردار است. برخی از کاربردهای رایج ۳۰۴ ورق استیل ضد زنگ شامل تجهیزات پردازش مواد غذایی ، مبدلهای حرارتی  ، ظروف شیمیایی و موارد دیگر می باشد. در دماهای حداکثر ۱۸۰۰ درجه قابل استفاده است. فروش استیل ۳۰۴ در بازار های ایران با چالش های زیادی از جمله قیمت رو به رو است. قیمت استیل ۳۰۴ وابسطه به وضعیت بازار تغییر میکند.

خرید استیل 304 ضد زنگ

استیل ۴۳۰

  • استیل ضد زنگ نوع ۱.۴۰۱۶ نیز به عنوان درجه ۴۳۰ شناخته می شود.
  • استیل ضد زنگ نوع ۴۳۰ مقاومت در برابر خوردگی خوب با شکل پذیری و انعطاف پذیری خوب را ترکیب می کند.
    استیل ضد زنگ کروم ساده و غیرقابل تحمل با کیفیت عالی است.
    گرید ۴۳۰ همچنین از مقاومت بسیار خوبی در برابر نیتریک برخوردار است و باعث می شود استفاده از آن در کاربردهای شیمیایی مناسب باشد. محبوب ترین کاربردهای ۴۳۰ در لوازم خانگی است.

خرید استیل ۳۰۴ در بازار ایران با بهترین قیمت

اصولا استیل های ۳۰۴ ساخت کشور های تایوان و مالزیا می باشد

ما یک شرکت بازرگانی هستیم که این ورق های استیل ۳۰۴ را با کمترین قیمت در داخل بازار های ایران عرضه میکنیم.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]برای خرید و استعلام قیمت استیل ۳۰۴ با ما در تماس باشید | ۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ | —- داخلی ۲۴۷ | ایرانپور کارشناس فروش[/box]

پیمایش به بالا