فیلم استرچ چیست

فیلم استرچ چیست؟ فروش استرچ فیلم در بازار

۵/۵ - (۱ امتیاز)

یکی از دیگر از تولیدها پلیمری و یا این که به لهجه عامیانه نایلونی , فیلم استرچ می‌باشد که از مواد پتروشیمی ایجاد می شود با اعتنا به تکنولوژی امروزه در بیشتر صنعت ها ازجمله غذایی و صنعتی و ساختمانی مورد استفاده است . جایگزین قابل قبولی برای بسته بندی های کهن پالتی است که نیز مقرون به صرفه و محکمتر و راحتتر از تولیدها دیگر است.

فیلم استرچ
فیلم از نگاه مدل بسته بندی به ۲ مجموعه کلی تقسیم میگردند : 

فیلم استرچ دستی : این مدل بسته بندی مستقیما از نیروی انسانی به کارگیری می شود

که فیض آن سرعت ذیل و هزینه بالای نیروی انسانی خواهد بود این گونه بسته بندی را طرز سنتی می نامند .

فیلم استرچ ماشینی : دوران گسترده ای درین دسته قرار می‌گیرند .کاربرد فیلم استرچ در صنعت بسته بندی در ده سال اخیر پرورش چشمگیری داشته .این پرورش مرهون ترقی تکنولوژی در میدان خودرو آلات و همینطور پتروشیمی است .

امروزه به جهت وجود مواد اولیه و همینطور خودرو ماشین آلات ،ساخت فیلم استرچ با ضخامت کمتر , چسبندگی عمده

و خاصیت مکانیکی دوچندان  , قابلیت بیشتر امکان پذیر شده‌ است .

استرچ فیلم

استرچ فیلم  در بازار

فروش این فیلم بر مبنای واحد کیلوگرم هست با اعتنا به ارزش روزمره مواد اولیه پلاستیک پلی اتیلن است .

 

فیلم استرچ چیست

تفاوت اساسی بین فیلم استرچ و شیرینگ

همانطور که از نام مربوطه مشخص است ، تفاوت اصلی بین این دو نوع لوازم بسته بندی محصول در تغییر اندازه آنها است. فیلم در هنگام گرم شدن منقبض می شود و همین امر باعث می شود تا از موادی که داخل آن قرار می گیرد محافظت بیشتری کند. از طرف دیگر ، بسته بندی استرچ نوعی محافظت است که با پیچیدن آن به دور بار از محصولات ، در هنگام حمل و نقل محافظت می کند. خاصیت ارتجاعی محبوبترین ویژگی آن است. تفاوت مهم دیگر بین این دو نوع فیلم ، ترکیب پلاستیک مورد استفاده در هر یک از آنها است. به نقل از سایت آموزش چاپ و بسته بندی فیلم شیرینگ از مقدار زیادی پلی اتیلن با چگالی کم ساخته شده است. در حالی که ، فیلم‌استرچ حاوی سطح بالایی از پلی اتیلن با چگالی کم است.

پیمایش به بالا