فیلم بسته بندی چند لایه

فیلم بسته بندی چند لایه

Rate this post

فیلم لمینت عمومی از چند لایه مواد اولیه بسته به نیاز مشتری ساخته شده است. در اینجا ۳ چاقوی فیلم چند لایه برای شما وجود دارد.

فیلم بسته بندی چند لایه

به طور گسترده ای در بسته بندی های انعطاف پذیر مورد استفاده قرار می گیرد. قابلیت چاپ مناسب باعث می شود محصول نهایی بسیار جذاب تر به نظر برسد در حالی که خواص مانع ماندگاری را افزایش می دهد.

فیلم چند لایه در طیف گسترده ای از برنامه های انعطاف پذیر بسته بندی  غذایی (میان وعده ، شکر ، چاشنی ، نوشیدنی و بسته بندی مایع بیوتیک) ، داروها ، محصولات مراقبت شخصی ، لوازم آرایشی و موارد دیگر استفاده می شود.

فیلم بسته بندی چند لایه

فیلم بسته بندی آلومینیومی چند لایه

کیسه فویل ورقه ای از فیلم های نایلونی یا PET / PE / AL ساخته شده است. این ماده به طور گسترده ای در تولید سرعت بالا برای بسته بندی های انعطاف پذیر مورد استفاده قرار می گیرد.

فویل چند لایه از فیلم های نایلون یا PET / PE / AL ساخته شده است. به دلیل مزایای آن به عنوان یک راه حل سریع برای افزایش راندمان ، این ماده بسیار زیاد در تولید سریع تولید می شود.

رول فویل آلومینیومی روکش شده در برابر آب و بسیاری از اجزای شیمیایی مقاوم است. ترکیب مواد روی فویل آن را مات و در نتیجه از محصولات حساس در برابر نور محافظت می کند. همچنین دارای مزایایی مانند سد اکسیژن خوب و خاصیت شکل گیری خوب است. اینکه بتواند طراوت محصول را برای مدت طولانی حفظ کند.

کیسه های فویل آلومینیومی چند لایه / رول

فیلم و کیسه های فویل آلومینیومی چند لایه از قابلیت مهر و موم بسیار خوبی برخوردار هستند و مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی و آب دارند.

فیلم و کیسه های فویل آلومینیومی چند لایه از قابلیت مهر و موم بسیار خوبی برخوردار هستند و از مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی و ضد آب دارند. مزایای آن به دلیل مات بودن بسیار عالی است ، با سد اکسیژن خوب ، به خوبی شکل گرفته و محتوای تازه را با حفظ طولانی مدت حفظ می کند.

کیسه و رول آلومینیومی چند لایه می تواند در بسته بندی های پیتزا ، بسته بندی نوشیدنی ، بسته بندی قرص ، کیسه های قهوه و بسته بندی مواد غذایی میان وعده استفاده شود. و همچنین لوازم آرایشی ، ماسک صورت ، بسته بندی پزشکی زیستی ، بسته بندی نیمه هادی آنتی استاتیک ، بسته بندی های مختلف برد IC و غیره

پیمایش به بالا