فیلم پلاستیکی : فیلم BOPP - فیلم های پلی پروپیلن

فیلم پلاستیکی : فیلم BOPP – فیلم های پلی پروپیلن

Rate this post

فیلم پلاستیکی یک ماده پلیمر نازک است. فیلم  BOPP – فیلم های پلی پروپیلن براق که عمدتا برای محافظت و غنی سازی بسته بندی استفاده می شوند – همچنین محبوبیت زیادی در عرصه چاپ و بسته بندی دارد. از جمله جلد کتاب، کیف ، انواع بسته بندی مانند بسته بندی غذایی ، پوستر ، بروشور ، برچسب و سایر موارد تبلیغاتی و انتشارات . از مزایای چنین لمینت هایی میتوان به افزایش مقاومت در برابر خراش و طول عمر بیشتر با جذابیت بصری و غنی سازی سطح چاپ شده اشاره کرد. یک مزیت مهم چنین بسته بندی هایی این است که میتوان از آن در تماس مستقیم با غذا استفاده کرد.

معمولاً در بسته بندی مواد غذایی برای بستنی و آب نبات و پودر شیر ، صابون و پودر لباسشویی و موارد دیگر استفاده می شود.

امکانات و ویژگی ها

۱- دارای درخشش زیبا

۲- صافی بالا و براقی استاتیک کم؛

۳- چگالی کم

۴- کدورت خوب

۵- می تواند در یک طرف یا دو طرف مهر و موم شود.

۶- خواص چاپی و ترکیبی مناسب

فیلم bopp

کاربردها و ویژگی های فیلم پلاستیکی

فیلم های BOPP (فیلم های پلی پروپیلن با محوریت دو محوره) با کشش فیلم پلی پروپیلن در دو جهت ماشین و جهت عرضی تولید می شوند. فیلم BOPP در طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی شامل صنایع چاپ و بسته بندی ، برچسب زدن و لمینیت استفاده می شود. فیلم های BOPP به دلیل داشتن خاصیت سد رطوبت ذاتی ، توانایی وقدرت مهر و موم ، وضوح بالا و بازتولید گرافیکی و جذابیت قفسه ، بستر مورد نیاز برای بسته بندی مواد غذایی در سطح جهان هستند که بهترین گزینه برای بسته بندی یک لایه و تک ساختار همگن است.

برای بسته بندی مواد غذایی ، به طور برجسته به عنوان فیلم قابل چاپ استفاده می شود. در برچسب زدن ، به دلیل فواید عملکرد آن قابلیت بازیافت با ظروف PP ترجیح داده می شود. فیلم bopp تقاضای زیادی در سطح جهان دارد که با گسترش صنعت بسته بندی انعطاف پذیر هدایت می شود. مزایای پیشنهادات BOPP بیشمار است.

طول عمر مفید:

از بین سایر فیلمهای پلاستیکی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند ، فیلمهای BOPP مانع رطوبت عالی هستند و نوع متالیزه شده مانع اکسیژن بهتری برای محصول می شود. هر دو این خصوصیات فیلمهای BOPP نقش مهمی در بسته بندی مواد غذایی برای افزایش ماندگاری محصولات و در نتیجه کاهش ضایعات مواد غذایی دارند.

کیفیت محصول:

به غیر از خواص مانع ، فیلم BOPP به دلیل پخش باریک ، یکپارچگی مهر و موم ثابت و عالی را ارائه می دهد. مقاومت در برابر مهر و موم حرارتی مناسب ، دمای پایین تر شروع آب بندی ، پنجره پهن کردن آب بندی و قابلیت ماشین کاری مناسب برای حفظ کیفیت مواد غذایی در صنعت بسته بندی مواد غذایی بیشتر است.

فیلم bopp

پایداری فیلم پلاستیکی :

فیلم BOPP نسبت به بقیه فیلمهای پلاستیکی مانند پلی استر ، ردپای کربنی نسبتاً کم دارد. بعد از فیلم سلولز ، BOPP Film دومین بستر برتر برای طبیعت بکر و سالم در بسته بندی مواد غذایی انعطاف پذیر است. به دلیل پایین بودن نقطه ذوب ، نیاز به انرژی کمتری برای تبدیل از یک شکل به شکل دیگر دارد. گرانول های پردازش شده از رزین BOPP به طور گسترده ای برای تولید قطعات قالب تزریقی ، وسایل خانگی مانند تشک نشسته ، صندلی ، میز ، قطعات یدکی خودرو و غیره استفاده می شود.

زیبایی و گرافیک:

شفافیت عالی در فیلم های BOPP شفاف امکان ارائه سطح بالایی از جذابیت بصری به بسته بندی محصول را فراهم می آورد. کارهای چاپ با چاپ چند رنگ نیز با سهولت در این فیلم برای گرافیک با کیفیت بالا انجام مممکن است. در نوع فیلم مات سفید ، براقیت عالی ، کدورت زیاد و سفیدی عالی ظاهری جذاب به بسته بندی محصول می دهد. انواع فیلم های فلزی شده از ظاهر فلزی برتر برای برجسته کردن محصول شما در قفسه برخوردار هستند. به دلیل تنش سطح خوب ، می توان عملیات لمینیت مانند مهر زنی فویل ، پوشش لکه اشعه ماوراء بنفش و نقش برجسته را به منظور تقویت زیبایی ظاهری بسته بندی محصولات انجام داد.

چگالی کم:

این خاصیت منحصر به فردی است که فیلم های BOPP در بین سایر فیلم های بسته بندی انعطاف پذیر متداول دارد. چگالی کم منجر به تبدیل بیشتر می شود و بنابراین امکان مصرف پلاستیک کمتر برای هر محصول را ایجاد میکند. چگالی کم منجر به وزن کمتری در هر رول برای طول همان فیلم پلاستیکی می شود که سهولت کار در مواد را فراهم می کند.

 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا