فیلم سلفون BOPP

فیلم BOPP مقاوم در برابر حرارت

Rate this post

فیلم سلفون BOPP

ویژگی های فیلم سلفون BOPP

  1. بازیافت پذیری – بازیافت پذیری و پایداری آینده صنعت بسته بندی است و اگر به عنوان یک نام تجاری، توجه کافی بر روی این دو عامل قرار ندهد، ممکن است بر چشم انداز مصرف کننده تأثیر بگذارد.  به طور خاص این فیلم را برای جایگزینی فیلم BOPET به عنوان لایه چاپ در ورقه های چند لایه طراحی کرده است. با فیلم های مقاوم در برابر حرارت ، اکنون می توانیم ساختارهای BOPP / CPP یا ساختارهای BOPP / سلفون که بخشی از یک خانواده هستند و بنابراین برای بازیافت بیشتر از ساختار PET / PE مفید است را استفاده کرد
  1. ویژگی های محافظ – برای مواد غذایی بسته بندی، ویژگی های محافظ  یک فیلم مهم هستند. فیلم های مقاوم در برابر حرارت BOPP نیز یک نوع محافظ قوی است. بسته نهایی ساخته شده با فیلم مقاوم در برابر حرارت می تواند برای همه برنامه های کاربردی برای مواد غذایی و شخصی که در آن رطوبت و اکسیژن مانع از اهمیت زیادی برخوردار است استفاده شود.
  1. مقاومت در برابر چربی ها – مقاومت های گریس شده توسط این فیلم ها باعث می شود این دسته انتخاب ایده آل برای غذاهای میان وعده چرب باشد.
  1. انعطاف پذیری – فیلم های جدید مقاوم در برابر حرارت روشن، بدون حرارت قابل انعطاف و فیلم های دو طرفه با چاپ عالی و بیشتر برای چاپ معکوس است.
  1. منطقی ساختاری – فیلم های مقاوم در برابر حرارت را می توان برای دو لمینیت دو و سه طبقه استفاده کرد. ساختار BOPP / CPP با استفاده از این فیلم رایج است.

فیلم BOPP در بسته بسته بندی

مقدایر کلیدی فیلم BOPP سلفون

  1. فیلم های جدید به طور کلی به عنوان یک لایه چاپ در ساختار لایه دوبلکس / سه لایه به عنوان BOPP / MET BOPP / PE یا BOPP / CPP استفاده می شود.
خواص ۱۸ PCT-2 HB HR ۱۲ میکروفن پت
OTR 0٪ RH <80 cc / m2-day > 100 cc / m2-day
WVTR @ 90٪ RH <10 gm / m2-day > 45 gm / m2-day

۲. فیلم BOPP مقاوم در برابر حرارت در ۱۵، ۱۸ و ۲۰ میکرون در دسترس است.

۳. فیلم ها به خوبی برای چسب و همچنین لمینت اکستروژن مناسب است.

فیلم های BOPP مقاوم در برابر حرارت نه تنها گزینه ای بسیار بهتر از نظر قابلیت پایداری است، بلکه نسخه مانع از آن،

عمر مفیدتری را برای محصول بسته بندی ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد فیلم های BOPP مقاوم در برابر حرارت ما تماس بگیرید.

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ ایرانپور

پیمایش به بالا