فیلم BOPP یا سلفون در انواع بسته بندی

فیلم BOPP یا سلفون در انواع بسته بندی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

 

صنایع غذایی همیشه به دنبال بسته بندی بهتر است . آنها در نحوه ارائه محصولات خود به تغییرات مداوم نیاز دارند. آنها به غیر از ساخت محصولات سالم تر و پیشرفته ، به دنبال یک بسته هوشمند هستند که محصول را حفظ می کنند ، کیفیت آنها را حفظ می کنند ، باز کردن آنها آسان ، جذاب برای مصرف کنندگان و پایدار است.

فیلم BoPP (مخفف پلی پروپیلن با محوریت دو محور) یک فناوری اخیر است که کیفیت های زیادی را که توسط بسته بندی مواد غذایی مورد نیاز است ارائه می دهد . آنها قابل بازیافت هستند و وضوح و شفافیت خوبی دارند. به راحتی قابل چاپ و برچسب زدن است.به همین دلایل ، فیلم BoPP به یکی از محبوب ترین فیلم های مانعی در جهان تبدیل شده است.

قابلیت چاپ پذیری

 

ویژگی دیگر فیلم BOPP این است که چاپ آنها بسیار آسان و دارای قابلیت برچسب زدن ساده است. این باعث می شود در بازار بسیار رقابتی باشد زیرا می توانند با هر طرحی سازگار باشند. علاوه بر این ، فیلم سلفون bopp سه گزینه مختلف را ارائه می دهند: شفاف ، سفید یا متالایز ، به گزینه ها و ترکیبات زیادی برای تولید کنندگان می پردازیم تا کالای خود را به سادگی ، به راحتی و سریع طراحی کنیم. همچنین ساختار آنها از آسیب سطح جلوگیری می کند.

 

تکنولوژیکی

فیلم های BOPP دارای سطحی بسیار نازک ، سالم و سخت هستند ، با موانع کارآمد گاز و بخار آب را ممکن می سازد.

طراوت و حفاظت

حفظ طراوت یکی از مهمترین ویژگی های بسته بندی مواد غذایی است . این موانع با تکنولوژی پیشرفته مواد غذایی را از آلودگی بیرون حفظ کرده و ویژگی های اساسی محصول مانند عطر و طعم را حفظ می کنند.  همچنین ماندگاری محصول را بهبود بخشید و تاریخ انقضا را تمدید کند ، یک ویژگی مهم برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان است.

فیلم BoPP ساخته شده توسط شرکت سپهر پلیمر سپاهان می تواند در بسته بندی هر نوع مواد غذایی مانند غلات ، گوشت ، پنیر ، قهوه ، تنقلات ، ماکارونی تازه و غیره استفاده شود. علاوه بر این ، می توان آنها را به راحتی برای کاربران خود باز کرد و با توجه به روند مشخص شدن برچسب زدن روشن ، مصرف کنندگان همچنین می توانند محتوای آنچه در داخل بسته وجود دارد را ببینند.

علاوه بر این ، این نوع محصولات برای بسته بندی دارویی در حوزه فناوری پزشکی مناسب هستند.

پیمایش به بالا