لمینت چند لایه با فیلم های پلاستیکی

لمینت چند لایه با فیلم های پلاستیکی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

فیلم‌های حرارتی پلاستیکی در صنعت چاپ و بسته بندی نقش مهمی را ایفا می کنند و ما در این مقاله قصد داریم تا انواع فیلم برای لمینت را برای شما معرفی کنیم . در چاپ و بسته بندی مواد غذایی می توان فیلم چند لایه که فیلم پلاستیکی را با موادی مانند ورق های برچسب ، پلاستیکی ، کاغذ چسب ، بسته بندی مواد غذایی و سایر مواد موجود در بازار پوشش داد در این میان می توان از فویل فلزی با اتصال بین لایه های فیلم با استفاده از گرما یا چسب مخصوص فیلم لمینت را انجام داد

معرفی انوع فیلم برای لمینت:

فیلم از جنس پلی اتیلن برای لمینت

از خاصیت های فیلم های پلی اتیلن این است که فیلم ها انعطاف پذیری مختلفی را داراست. همچنین ، قادر به تحمل گرما نیز می باشد و علاوه بر این موارد می تواند در برابر خوردگی مواد شیمیایی هم مقاومت می کند. انعطاف پذیری سایر موارد محبوب کیسه های خنک کننده ،کیسه های زیپ دار ، فیلم های کوچک شده و غیره هستند.

Bopp | CPP | BOPET
فیلم BOPP دوطرف دوخت پذیر جهت لمینت

 فیلم پلی اتیلن cpp و فیلم bopp

از این نوع فیلم ها بیشتر در فرآیند لمینت استفاده می شود هر دو این فیلم ها دارای ویژگی هایی برجسته ای هستند. علاوه بر این مزیت ها در ظاهر شفاف ، براق و چسبنده می باشند که قادر به مقاومت در برابر کشش های مختلف است خیلی خوب و همچنین ضد آب می باشد.

از کاربرد فیلم های پلی اتیلن cpp و فیلم bopp می توان کاربرد برای استفاده به عنوان فیلم برای پوشش اشاره نمود.

 فیلم پلی اتیلن pet

از ویژگی های فیلم های pet این است که دارای سطحی براق ، صاف ، شفاف و مقاوم در برابر پارگی هستند. و نیز می توانند اشکال مختلف را حفظ کنند و همچنین در برابر گرمای زیاد مقاومت کنند و حتی می توان آن را درون مایکروویو قرار داد. بدون تاثیر روی بوی غذا و حفظ تازگی مواد غذایی .

پیمایش به بالا