پاکت-مراسم-ترحیم

پاکت مراسم ترحیم

۵/۵ - (۱ امتیاز)

پاکت مراسم ترحیم که در مجلس ختم و مراسم عزاداری جدیدا وارد صنعت بسته بندی پاکت های زیپ دار شده و به خاطر زیبایی پاکت ترحیم و حمل آسان آن ها به خوبی توانسته جایگزین لانچ باکس شود.
پاکت های ترحیم را می توان در سه سایز و سه رنگ (پاکت ترحیم سبز، چاپ نوشته سفید، نوشته پاکت ترحیم طلایی) با توجه به نیاز مصرف کننده انتخاب کرد.
پاکت مراسم ترحیم هم مانند برگزاری مراسم برای فرد متوفی مهم بوده و آن را باید جز آداب و رسوم همه مردم در همه جهان دانست. البته در هر کشور آداب و رسوم فرق دارد و مطابق با فرهنگ هر کشوری برگزار می شود. پذیرایی در مراسم ترحیم از آیین های خاص مراسم ترحیم بوده و برای احترام به متوفی برگزار می شود.
در کشور ما هم برگزار کردن مراسم ترحیم و پذیرایی در آن از گذشته رسم بوده و هر شهری برای خود دارای آداب و رسوم خاصی می باشد، ولی امروزه به شکل جدید تر و کامل تری انجام می شود. از رایج ترین این رسومات پاکت ترحیم است.
سایز مرسوم پاکت ها معمولا ۳۰۲۰ است؛ که حداقل بتوان چند قلم جنس را به راحتی در آنها قرار داد. البته اگر شما در نظر دارید اقلام بیشتری در پاکت قرار دهید پاکت هایی با ابعاد ۲۵۳۵ هم وجود دارد که بیش از ۴ قلم مثل میوه، نوشیدنی، کیک، حلوا و خرما می توان در آنها جای داد.
اگر قصد دارید در پاکت مراسم ترحیم آب معدنی قرار دهید می توانید از پاکت ۲۰*۳۰
استفاده کنید. در این صورت از سایز آب معدنی ۲۰۰ سی سی و ۲۵۰ سی سی کمک بگیرید و برای سایز بزرگتر یعنی آب معدنی ۵۰۰ سی سی بهتر ین انتخاب پاکت  ۳۵*۲۵ می باشد.

پیمایش به بالا