چاپ دارویی : درج اطلاعات پزشکی بر روی بسته بندی

چاپ دارویی : درج اطلاعات پزشکی بر روی بسته بندی

Rate this post

چاپ و بسته بندی معمولاً باید با اطلاعات مربوط به محصول ، دستورالعمل ها و اطلاعات اجباری مانند شماره کالاها ، کدهای تاریخ و بارکدهای UDI چاپ شود. در بسیاری از موارد ، شرکت تجهیزات پزشکی ، تمامی موارد را اجرا می کند.محصولات دارویی نیاز به توجه و مراقبت شما و همچنین کنترل در فرایند تولید دارند. هر مرحله درگیر فرآیندی شامل قسمت بسته بندی و چاپ و … است که نیاز به نظارت و برنامه ریزی صحیح دارد.

زمان چرخش سریع

به نقل از سایت آموزش چاپ و بسته بندی ،برخلاف سایر صنایع ، زمان معطوف به صنعت داروسازی اهمیت زیادی دارد. زمان چرخش کوتاه تر ، راه اندازی سریع و سفارشی سازی نیازهای مخاطبان هدف یعنی جمعیت بیمار را امکان پذیر می کند.

فن آوری

امروزه از فناوری چاپ سه بعدی در صنایع داروسازی استفاده می شود. که فرصت های جدیدی را برای تحقیقات دارویی و کاربردهای بیوتکنولوژی ایجاد کرده است.

راه حل های چاپ سفارشی

روشهای چاپ و بسته بندی دارویی سفارشی این روزها روند خاصی دارد.شما می توانید کنترل کاملی بر روی طراحی چاپ خود داشته باشید. بسته بندی ها و کارتن های سفارشی شده با سرعت بسیار مناسب در سریعترین زمان چرخش قابل انجام است.

چاپگرهای فلکسوگرافی در چاپ دارویی

فناوری فلکسو برای چاپ بر روی انواع مختلفی از بستر به خوبی ثابت شده است. و احتمالاً رایج ترین شکل چاپ دارویی است که امروزه دیده می شود.

چاپگرهای فلکسو به طور خاص برای استفاده با دستگاه های بسته بندی افقی طراحی شده اند و معمولاً در هنگام ماندن فیلم بسته بندی در هنگام ثابت بودن چاپ می شوند. این سیستم از یک ترتیب فلکسو معمولی با مخزن جوهر ، غلتک آنیلوکس حکاکی شده و صفحات چاپ فتوپلیمر استفاده می کند.بدیهی است ، استفاده از فلکسو برای داده های متغیر منطقی نیست – این بدان معنی است که برای هر لات باید یک صفحه چاپی جدید داشته باشید. در عوض ، چاپگر دوم اضافه می شود که در کنار فلکسو و کار می کند.

پیمایش به بالا