چاپ و بسته بندی و لمینت در ایران

چاپ و بسته بندی و لمینت در ایران

Rate this post

اگر صاحب کسب و کاری بزرگ یا کوچکی باشید حتما متوجه شده اید که رقابتی بزرگ میان تمام صاحبان بیزینس وجود دارد و در ایران هم همین طور است ، شاید کی از اساسی ترین نکات برای باقی ماندن در بازار  بسته بندی کالاها باشد که نقش به سزایی در بازاریابی و فروش محصولات ایفا می‌نماید به‌طوری‌که فروش کالاها حتی با بالاترین کیفیت بدون بسته بندی مناسب عملاً امکان‌پذیر نمی‌باشد. قاعدتاً در این میان شرکت‌هایی سهم بیشتری از فروش و بازار را نصیب خود می‌کنند که کیفیت بسته بندی کالا را در اولویت کاری و نیز در برنامه‌های خود با الویت اساسی و بالاتر قرار داده باشند و از روش‌های نوین و قوی ترین تکنولوژی‌ها برای بسته بندی استفاده نمایند.

چاپ و بسته بندی و لمینت در ایران
چاپ و بسته بندی و لمینت در ایران

حتما می دانید چاپ روی کارتن به دو صورت انجام می‌شود. استفاده از چاپ مستقیم یا تک مرحله‌ای مانند چاپ فلکسو که با وجود دقت کمتر آن در چاپ تصاویر نسبت به سایر چاپ‌ها، ولی بدلیل سرعت بالای چاپ بسیار محبوب است و دیگری چاپ لمینت که در پایین توضیح داده ایم.

لمینت اکستروژن

چاپ لیمنت چیست؟

چاپ لمینت در واقع یک ورق یا غشای بسیار نازک است که پس از فرآیند چاپ به بروشور شما اعمال می‌شود که نقش حفاظ را ایفا می کند و موجب محافظت بیشتر برای بروشور می شود و همچنین کیفیت آن را به شکل بالایی فراهم می‌کند. به‌طور کلی از استرس پاره شدن آن توسط خود و یا به دست مشتریان رهایی یابید. چاپ لمینت واقعا به جزوه‌های چاپ شده شما استحکام می‌دهد بدون اینکه چیزی از طراحی زیبای آن‌ها کم کند. در چاپ لمینت مقوای چاپ‌شده یا همان پوستر چاپ‌شده را به وسیله دستگاه چاپ افست و با چسب سیلیکات یا  چسب چوپ بر روی کارتن می‌چسبانند و بعد از این مرحله فرایند تولید روی مقوا  آغاز می‌شود. به این روش که مقوای چاپ شده روی ورق کارتن را می‌چسبانند لمینت گفته می شود

پیمایش به بالا