بزرگترین تولیدکننده کاغذ سابلیمیشن رول در ایران

Rate this post

اگر قصد خرید کاغذ سابلیمیشن رول از تولیدکننده کاغذ در ایران را دارید می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید.برای این منظور با شماره تماس ۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ ارتباط برقرار کنید.

کاغذ سابلیمیشن رول چیست؟

کاغذ سابلیمیشن رول یک بستر کاغذی با پوشش مخصوص می باشد که شامل ۳۵ درصد سیلیس و ۵ درصد نوعی چسب می باشد. نسبت دقیق اجزای آن به وزن کاغذ در زمان خشک شدن بستگی دارد. این کاغذ در مجموع مخصوص چاپ است و جوهر را جذب می کند.کاغذ سابلیمیشن یک کاغذ مخصوص روکش شده است که برای نگهداری و رهاسازی جوهر سابلیمیشن رنگ روی سطوح طراحی شده است. این کاغذ پوششی مخصوص برای نگه داشتن در چاپگر سابلیمیشن رول است، که مقاومت در برابر حرارت بالای پرس حرارتی و ایجاد انتقال زیبا و پر جنب و جوش سابلیمیشن به سطوح فرموله شده را ایجاد می کند.

باید بدانید که کاغذ انتقال سابلیمیشن همان کاغذ کپی ساده ای نیست که ممکن است قبلاً در دستگاه کپی یا چاپگر جوهرافشان معمولی خود داشته باشید، حتی اگر در ابتدا یکسان به نظر برسد. یک کاغذ سابلیمیشن خوب سه چیز دارد:

۱. جوهر سابلیمیشن را به خوبی نگه می‌دارد بدون اینکه اجازه دهد نقاط میکرو جوهر چاپگر شما با هم محو شوند.

۲. حرارت بالای دستگاه پرس حرارتی شما را تحمل می کند.

۳. هنگامی که گرم می شود، رنگ ها را به طور موثر در سطح آزاد می کند.

هر کدام از اینها برای فرآیند سابلیمیشن و گرفتن بهترین نتایج مهم هستند.

بسیاری از کاغذهای سابلیمیشن مختلف وجود دارد و ممکن است از خود بپرسید که در پروژه های چاپ انتقال حرارت از چه چیزی بهتر است استفاده کنید و از چه چیزی بهتر است اجتناب کنید.بیشتر همه اینها کاغذهای سابلیمیشن عمومی هستند که برای سطوح مختلف کار می کنند.

کاربرد کاغذ سابلیمیشن رول

کاغذ سابلیمیشن نوع خاصی از کاغذ است که به شما کمک می کند تا چاپ مورد نظر خود را روی کالای خالی خود انتقال دهید. کاغذ رول سابلیمیشن به جای ورق به صورت رول عرضه می شود که به شما امکان می دهد چاپ های طولانی تری ایجاد کنید.با کاغذ رول سابلیمیشن، چاپ های سابلیمیشن با کیفیت بالا در مقیاس بزرگ ایجاد کنید. چه در حال ساخت بنرها، پوسترها، منسوجات یا طرح های گسترده باشید، این مجموعه از کاغذهای رول سابلیمیشن پایه ای عالی برای چاپ های پر جنب و جوش و با جزئیات ارائه می دهد.

بهترین کاغذ سابلیمیشن رول

در حالی که برخی از افراد فقط از کاغذ لیزر معمولی استفاده می کنند، ما توصیه می کنیم از کاغذ سابلیمیشن مخصوص برای ایجاد طرح های پر جنب و جوش تر استفاده کنید تا نتایج بهتری دریافت کنید.کاغذ سابلیمین رول محبوب ترین مواد مصرفی مورد استفاده برای چاپ است. شرکت لفاف مهرآموز همراه با مواد ارائه شده تضمین می کند که چاپ این کاغذها از کیفیت بالا و با عمر طولانی همراه باشد. زیرا آنها:

  •  در برابر افزایش فشار و دما مقاوم هستند
  • دارای بالاترین جزئیات چاپ
  • دارای تراکم مطلوب هستند
  • هزینه مقرون به صرفه می باشند

برش رول اسان است، بنابراین نیازی به صرف زمان زیادی برای به دست اوردن فرمت مورد نیاز مواد مصرفی نیست. علاوه بر این، نیازی به خرید مواد برای چاپ در حجم های بزرگ نیست. هنگام استفاده از کاغذ  سابلیمیشن رول، می توانید تصویر را به منسوجات، پوشش های پلیمری، سرامیک، فلز و سایر سطوح منتقل کنید. این وضوح الگو را کاهش نمی دهد. چاپ کاغذ رنگ خود را پس از شستشو (تی شرت، ژاکت و بیشتر) یا شستشو (فنجان، بشقاب) حفظ می کند. انها در افتاب محو نمی شوند و ظاهر اصلی خود را برای مدت طولانی حفظ می کنند.

 

قیمت کاغذ سابلیمیشن رول

قیمت کاغذ سابلیمیشن رول تحت تاثیر قیمت گذاری تولیدکننده است و این نوع قیمت گذاری تحت تاثیر هزینه تمام شده تولید این نوع کاغذ در کارخانه می باشد. در ایران قیمت این کالاها بسیار تحت تاثیر نوسانات نرخ دلار و ارز می باشد. در صورتی که قیمت این محصولات افزایش یابد قیمت کاغذ نیز افزایش می یابد. همچنین با توجه به اینکه در تولید این نوع کاغذ از مواد وارداتی استفاده می شود لذا قیمت آن تحت تاثیر واردات نیز می باشد.

 

خرید سابلیمیشن رول

رول های کاغذ انتقالی ما که با طیف گسترده ای از چاپگرهای سابلیمیشن سازگار هستند، به انتقال دقیق و دقیق جوهر کمک می کنند و به شما امکان می دهند طرح های خیره کننده و بادوام  و وضوح بی نظیر ایجاد کنید. در مجموعه ما انواع و اقسام کاغذ سابلیمیشن رول به فروش می رسد. با توجه به نیاز خود در ابعاد طولی و عرضی مناسب می توانید این کاغذ را به ما سفارش دهید. ما در سریع ترین زمان ممکن این محصول را آماده و در اختیار شما قرار می دهیم. با خرید از ما مطمئن باشید که اندازه مناسب کاغذ رول را برای چاپگر و پروژه خود پیدا خواهید کرد.

چرا لفاف مهرآموز

لفاف مهراموز یکی از شرکت های معتیر در زمینه متریال بسته بندی محسوب می شود. شما می توانید انواع رول های بسته بندی را از مجموعه ما با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کنید. توصیه می کنیم شرکت ما را برای سفارش انتخاب کنید. زیرا

  • طیف گسترده ای از محصولات بسته بندی اعم از سلفون opp، ‌bopet، استرج فیلم ، کاغذ سابلیمیشن، کاغذ سولفیت و کاغذ سابلیمیشن رول در ایران
  • تمرکز به نیازهای  مشتری و مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین متریال بسته بندی
  • خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش
  • دسترسی و امکان ارسال محصولات در سراسر کشور
  • تقریبا تمام محصولات از کاتالوگ  دارای قیمت های مقرون به صرفه می باشد.
  • خدمات با کیفیت
  • پذیرش انواع روش های پرداخت اعم از چکی، نقدی و اقساطی

جمع بندی

در این مقاله به معرفی بزرگترین تولیدکننده کاغذ سابلیمیشن رول در ایران پرداخته شد. در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. این محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید و مراحل آن را بگذرانید و آن را در محل تحویل بگیرید. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در این سایت اشاره شده است با مجموعه ما در تماس باشید.

 

.

 

 

 

 

 

پیمایش به بالا