معرفی کامل شرکت لفاف مهرآموز

معرفی کامل شرکت لفاف مهرآموز

۵/۵ - (۱ امتیاز)

شرکت لفاف مهرآموز به مدیریت حامد ایرانپور در سال ۱۳۹۷ فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد و در سال ۱۴۰۲ ثبت نهایی شد. این شرکت بر این باور است که بسته بندی بخش جدا نشدنی محصول است و هدف آن این است تا این بخش را به مزیت تبدیل کند. برای ارتباط با مشاوران فروش و مدیریت شرکت با شماره تماس ۰۳۱۵۲۴۰۱۳۶۱ و یا با شماره ۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ ارتباط برقرار کنید.

درباره شرکت لفاف مهرآموز

مجموعه شرکت لفاف مهرآموز با چندین سال سابقه فعالیت، از مجموعه های تجاری پیشرو در امر تامین و توزیع و فروش انواع فیلم bopp، opp، cpp، bopet، فیلم استرچ  مورد نیاز کشور می باشد.  وجه تمایز مجموعه لفاف مهر آموز از سایر مجموعه های فعال حوزه سلفون، تاکید بر شبکه توزیع و خدمات پس از فروش و ارائه راهکارهای خلاقانه جهت بازاریابی و فروش محصولات است. مجموعه لفاف مهرآموز می‌کوشد با قرار گرفتن در زمره ۱۰ تامین کننده اصلی سلفون کشور و نیز کسب بالاترین رتبه رضایت مشتریان، الهام بخش سایر مجموعه های فعال این حوزه برای رقابتی سالم و پیشرفتی همه جانبه باشد.

اهدف شرکت

شرکت لفاف مهرآموز تبدیل به شرکت پیشرو در بسته بندی محصولات غذایی، دارویی، صنعتی و کشاورزی بوده و تلاش دارد به برندها کمک می کند تا دید خرده فروشی را بهبود بخشند و آگاهی از برند را افزایش دهند و سهم بازار بیشتری را به خود اختصاص دهند.

لفاف مهر آموز تمام تلاش خود را می کند که از همه ظرفیت­های سرمایه ای خود اعم از طراحی، تولید و نیروی انسانی خود در راستای تحقق بخشیدن به اهداف خود استفاده کند و همیشه سعی می کند که بهترین خدمات را با مناسب ترین تعرفه خدمت مشتریان محترم ارائه دهد. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر می­توانید از قسمت تماس با ما با شرکت لفاف مهرآموز تماس بگیرید.

شرکت لفاف مهر آموز
شرکت لفاف مهر آموز

 عمده محصولات شرکت لفاف مهر آموز

عمده محصولات شرکت لفاف مهر آموز شامل انواع فیلم OPP، BOPP، BOPET و CPP  و فیلم استرچ جهت استفاده در صنعت چاپ و بسته بندی است.محصولات این شرکت به طور گسترده در صنعت بسته بندی مواد غذایی، رنگ، الکترونیک، پزشکی، ساخت و ساز، لوازم التحریر، پوشاک و سایر صنایع استفاده می شود. در ادامه به معرفی مختصر این محصولات و کاربرد آنها پرداخته می شود:

سلفون OPP و BOPP

ماده اولیه فیلم بسته بندی OPP و BOPP از پلی پروپیلن ساخته شده است که یک ماده انعطاف پذیر می باشد. با توجه به اینکه این ماده مورد تایید سازمان غذا و دارو در ایران و جهان است برای بسته بندی انواع مواد غذایی استفاده می شود و بالامانع است. پلی پروپیلن عمدتا حاوی کربن و هیدروژن و فاقد فلزات سنگین و مواد خطرناک است و دارای انواع مختلفی می باشد.

انواع سلفون OPP و BOPP

سلفون بسته بندی OPP و BOPP دارای انواع شفاف، متالایز و صدفی می باشد.

  • سلفون شفاف: سلفون شفاف از لایه ای بسیار شفاف ساخته شده است. انواع مواد غذایی که از داخل بسته بندی قابل رویت هستند از این سلفون ساخته شده اند.
  • سلفون متالیز: سلفون متالیزه را می توان با افزودن پودر فلز آلومینیوم ساخته شده اند.رنگ نقره ای و براق سلفون­های متالیک نیز به دلیل وجود همین عنصر در آنهاست. سلفون متالیزه عایق خوبی برای محافظت از محصولات در برابر نور مستقیم خورشید هستند.
  • سلفون صدفی: رول صدف بر اساس رنگ شیر یا صدف تولید می­شود و معمولا برای بسته بندی محصولات فریزر که نیاز به نگهداری در سردخانه دارند استفاده می­شود. بسته بندی بستنی نمونه­ای از استفاده از سلفون صدفی است.

سلفون CPP

سلفون cpp  از مواد اولیه پلی پروپیلن که کاربرد گسترده ای در صنعت بسته بندی دارد ساخته می­شود. از این محصول اغلب  برای لمینت بر روی ورقه­های سلفونی دیگر مانند bopp و opp مورد استفاده قرار می گیرد. محبوبیت این محصول به عنوان یک ماده بسته بندی جذاب در سال­های اخیر افزایش یافته است. مقاومت و استحکام بیشتر، کارایی فوق العاده ، دوخت پذیری سریع، چاپ پذیری مناسب و مقاومت در دماهای شدید و حرارت بالا و رطوبت بالا از ویژگی­های این محصول است.

فیلم پلی استر  BOPET

فیلم  BOPET در صنایع گوناگون ‌در شکل­های مختلف  و با کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. سلفون BOPET نوعی پلی استر است و قابلیت چاپ پذیری و لمینیت بالایی دارد و در صنایع چاپ و بسته بندی در ضخامت­های مختلف قابل استفاده است. شما می توانید این محصول کاربردی را از ما تهیه کنید.

 

فیلم استرچ بسته بندی

از فیلم استرچ برای بسته بندی انواع محصولات برای حمل و نقل استفاده می شود. فیلم استرچ دارای دو نوع ماشینی و دستی می باشد. اگر در روز تعدادی محدود کالا برای بسته بندی دارید فیلم استرچ دستی به شما پیشنهاد می شود اما اگر تعداد کالاهای بسته بندی زیاد هستند فیلم استرچ ماشینی پیشنهاد می شود.

شرکت لفاف مهرآموز تامین کننده سلفون opp و bopet در اصفهان واقع شده است و تامین کننده انواع سلفون بسته بندی مواد غذایی، سلفون بسته بندی انواع محصولات صنعتی و منسوجات است
شرکت لفاف مهرآموز تامین کننده سلفون opp و bopet

 

ضخامت انواع سلفون در شرکت لفاف مهرآموز

شرکت لفاف مهر آموز فیلم opp و cpp را در انواع سلفون شفاف، سلفون متالیز و سلفون ‌ صدفی در ضخامت ۱۵ میکرون تا ۷۰ میکرون ارائه می کند.

نحوه خرید از شرکت لفاف مهرآموز

برای خرید سلفون مواد غذایی و صنعتی، دارویی و کشاورزی می توانید از طریق سایت به صورت غیر حضوری و به صورت حضوری در تهران و اصفهان ثبت سفارش انجام دهید.

نحوه خرید اینترنتی سلفون مواد غذایی

برای خرید غیرحضوری سلفون مواد غذایی شما می توانید از قسمت تماس با ما با شماره تماس مشاوران فروش ما در ارتباط باشید و در هر نقطه ای از کشور باشید ما برای شما انواع فیلم بسته بندی را ارسال می کنیم. خرید سلفون بسته بندی در تهران، فیلم پلی استر در قزوین، خرید و فروش فیلم استرچ در بندعباس، فروش فیلم پلی استر در زنجان، اصفهان، اهواز، فروش فیلم bopet‌در رشت و جای جای کشور با ما تماس بگیرید.

 

آدرس و شماره تماس شرکت لفاف مهرآموز

آدرس دفتر فروش شرکت لفاف مهر آموز  استان اصفهان، شهرستان مبارکه ، جنب هلال اهمر است.

آدرس انبار شرکت لفاف مهرآموز :

در اصفهان: اصفهان، شهرک صنعتی مبارکه

در تهران: کیلومتر ۱۲۱ بزرگراه تهران قزوین

شماره تماس شرکت لفاف مهر آموز

شماره تماس مدیریت فروش: ۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

شماره تماس با کارشناسان فروش: ۰۳۱۵۲۴۰۱۳۶۱

کارت ویزیت شرکت لفاف مهر آموز
کارت ویزیت شرکت لفاف مهر آموز

 

 

2 دیدگاه دربارهٔ «معرفی کامل شرکت لفاف مهرآموز»

  1. بازتاب: فروش سلفون bopp از تولیدی | شرکت لفاف مهر آموز

  2. بازتاب: خرید و فروش فیلم پلی استر در گرگان | شرکت لفاف مهر آموز

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا