بسته بندی صنعتی: یک راه حل خوب برای حمل و نقل و ذخیره سازی

Rate this post

در صنعت محصولات نوآورانه مختلف تولید می شوند و هر کدام از آنها الزامات بسته بندی خاص دارند. به عنوان یک تامین کننده بسته بندی با سالها تجربه در صنایع مختلف بسته بندی صنعتی یک راه حل خوب برای حمل و نقل و ذخیره سازی است.متخصصان ما از بخش تحقیق و توسعه و کنترل کیفیت به طور مداوم در حال توسعه طرح های بسته بندی جدید برای ارائه بهترین بسته بندی برای محصولات مختلف صنعتی، صرف نظر از شکل، اندازه یا وزن محصولات می باشد. برای خرید انواع رول فیلم opp، Bopet، پلی استر واسترچ فیلم را می توانید از ما خریداری کنید. برای ارتباط با ما می توانید با شماره هایی که در قسمت تماس با ما ارائه شده است با  مجموعه ما ارتباط برقرار کنید.

 

انواع بسته بندی صنعتی

انواع مختلفی از بسته بندی صنعتی وجود دارد، مهم است که از یک محصول خاص در طول حمل و نقل و ذخیره سازی محافظت کند و مطابق با استانداردهای کیفیت طراحی شده و هزینه مقرون به صرفه ای داشته باشد. انواع بسته بندی های صنعتی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند:

  • کارتن راه راه
  • فیلم صنعتی
  • چوب
  • بسته بندی FFS

بسته بندی مقوا راه راه شاید محبوب ترین مواد امروز است. این قیمت پایین است و به خوبی از اسیب مکانیکی محافظت می کند. با درمان ویژه، به خوبی در برابر رطوبت مقاومت می کند. از این نوع بسته بندی برای بسته بندی و حمل و نقل تجهیزات و محصولات استفاده می شود.

فیلم صنعتی به طور فعال برای بسته بندی محموله بر روی پالت استفاده می شود. این نوع بسته بندی کشش دارد و شکل محصول نصب شده را می گیرد، از خرابی ان جلوگیری می کند و از گرد و غبار و اسیب مکانیکی جزئی محصول محافظت می کند. فیلم صنعتی به طور فعال برای حمل و نقل کالا استفاده می شود زمانی که لازم است حجم ان را بدون تغییر خواص ان کاهش دهد.

پالت های ساخته شده از چوب تا حد زیادی بارگیری محصولات را سرعت می بخشد. آنها راحت هستند دارای اندازه های استاندارد می باشد و عموما برای ساخت جعبه های بسته بندی از آنها استفاده می شود.

برای حمل و نقل محموله های فله مانند (شکر، غلات و غیره) استفاده می شود.

طبقه بندی بسته بندی صنعتی با توجه به قابلیت استفاده مجدد:

  • یک بار: یک بار استفاده می شود و سپس از بین می برد.
  • قابل استفاده مجدد: می تواند بارها و بارها استفاده شود، اما تنها زمانی که پر شود.
  • قابل بازگشت: استفاده مجدد، بازگشت به فروشنده خالی.
  • موجودی: یک بار یا چندین بار استفاده می شود، اما فقط در داخل شرکت، با کالا به مشتریان حمل نمی شود.

همچنین می توان تفاوت در اندازه را ذکر کرد، تمایز بین اندازه کوچک، بزرگ و بزرگ تر برای حمل و نقل محموله های غیر استاندارد ساخته شده است.

همانطور که قبلا اشاره کردیم، هدف از بسته بندی صنعتی حمل و نقل و ذخیره سازی محموله است. این به طور فعال توسط تولید کنندگان طیف گسترده ای از محصولات – از مواد غذایی به لوازم خانگی، از تجهیزات بزرگ به مصالح ساختمانی استفاده می شود. این یک عنصر ضروری در ساخت زنجیره های لجستیک است که بدون ان غیرممکن است که کالاها را قابل ارائه نگه دارید و گاهی اوقات فقط انها را به پایه عمده فروشی تحویل دهید.

 

مزایای استفاده  از بسته بندی صنعتی

مزیت اصلی بسته بندی صنعتی تطبیق پذیری ان است، برای هر محصولی که نیاز به حمل و نقل دارد، می توانید ظرف مطلوب را انتخاب کنید. علاوه بر این، شما بسته بندی زیر را دریافت می کنید:

  • شما این فرصت را دارید که ظروف ساخته شده از مواد مختلف، با لایه های متعدد و .. استفاده می شود.
  • برای انسان بی ضرر بوده و از آن می توانید برای بسته بندی مواد غذایی استفاده کنید.
  • سازگار با محیط زیست بوده و دفع آن اسان است.
  • قالبیت چاپ ارم شرکت، اطلاعات محصول و اطلاعات تبلیغاتی را دارد.
  • در برابر رطوبت مقاوم است و برای انسان بی خطر می باشد.

شرکت بسته بندی لفاف مهر آموز انواع مختلف بسته بندی صنعتی را تامین می کند و شما می توانید انواع محصولات ما را به صورت عمده  و با قیمت به صرفه خریداری  کنید. ما به خریدارن عمده تخفیف های بسیار خوبی ارائه می دهیم و آماده همکاری بلندمدت می باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

فروشنده فیلم صنعتی در ایران

اگر قصد خرید فیلم صنعتی در ایران را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما ارائه شده است با مجموعه ما در تماس باشید. در مجموعه لفاف مهراموز انواع و اقسام محصولات و رول فیلم های بسته بندی از قبیل فیلم opp، bopet، bopp‌ و انواع فیلم پلی استر به فروش می رسد. اگر قصد خرید فیلم صنعتی را دارید می توانید با مجموعه ما در تماس باشید.

خرید فیلم صنعتی در ایران

برای خرید فیلم صنعتی در ایران با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما اعلام شده است با مجموعه ما در تماس باشید. در مجموعه لفاف مهرآموز انواع و اقسام محصولات صنعتی بسته بندی به فروش می رسد. این فیلم ها شامل فلیم opp، bopet، bopp و استرچ فیلم و .. می باشد. این فیلم ها برای بسته

 

جمع بندی

در این مقاله به بررسی بسته بندی صنعتی و انتخاب یک راه حل خوب برای حمل و نقل و ذخیره سازی پرداخته شد. فیلم صنعتی یکی از انواع بسته بندی می باشد که در مجموعه لفاف مهرآموز به فروش می رسد. در صورتی که قصد خرید فیلم صنتی دارید می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. در مجموعه ما انواع و اقسام فیلم های صنعتی برای بسته بندی صنعتی به فروش می رسد. برای کسب اطلاعات

 

 

پیمایش به بالا