فروش سلفون bopp از تولیدی

Rate this post

فروش سلفون bopp از تولیدی به صورت رول می باشد. مواد برای ساخت آن BOPP (پلی پروپیلن دو محوره) است. این محصول در برابر اشعه ماوراء بنفش، سوراخ، پارگی، مشت زدن، متراکم، مواد ضد گاز و ضد آب، می شود. بیشتر اوقات ، چنین فیلمی برای بسته بندی مواد غذایی و محصولات غیر غذایی استفاده می شود.شرکت لفاف مهرآموز فیلم های پلی پروپیلن BOPP را از تولید کننده به صورت عمده و خرده با بهترین قیمت به فروش می رساند. ما تحویل سریع محموله ها را در کل کشور و به هر منطقه توسط شرکت های حمل و نقل انجام خواهیم داد.  برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ما ارتباط برقرار کنید.

چرا فیلم bopp را از ما بخرید؟

ما فیلم BOPP را به صورت رول عرضه می کنیم، بنابراین شما براحتی می توانید برای چاپ با استفاده از فلکسوگرافی – انتقال جوهر از فرم های چاپ انعطاف پذیر براحتی از این محصول استفاده کنید و رنگ ها را با پالت مطابقت دهید.فروش سلفون bopp از تولیدی در این مجموعه لفاف مهرآموز با بهترین کیفیت انجام می شود.

دامنه کاربرد فیلم bopp

  • کارخانجات شیرینی پزی، نانوایی – بسته بندی کلوچه، محصولات نانوایی، شیرینی، شیرینی،
  • مزارع کشاورزی – سبزیجات بسته بندی شده (تربچه، کاهو، جعفری، شوید، گشنیز)، محصولات فله (غلات، ماکارونی)،
  • شرکت های دارویی (دارو)
  • بسته بندی محصولات عطرسازی (لوسیون، عطر، ست لوازم آرایشی
  • بسته بندی لباس (ژاکت، پیراهن، لباس)،
  • تولید لوازم التحریر (بسته بندی تقویم، خودکار)

انواع فیلم های BOPP بر اساس تعداد لایه ها

  • تک لایه – شامل یک لایه (مونوفیلم)، لایه قابل آب بندی حرارتی – وجود ندارد، مناسب برای بسته بندی گل،
  • چند لایه – شامل ۳ لایه: ۱ لایه مرکزی، ۲ پلی پروپیلن قابل آب بندی حرارتی

انواع فیلم های BOPP بر اساس بافت

شفاف: ساختار آن ریز متخلخل برای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش است

شیری یا صدفی: به رنگ  شیری یا صدفی می باشد.

متالایز: با روکش فلزی برای محافظت در برابر نفوذ رطوبت، اکسیژن، نور، آلودگی، حفظ خشکی داخل بسته بندی چای و قهوه، حفظ عطر استفاده می شود.

 

مزایای فیلم BOPP

  • درخشش، بدون بو
  • درجات مختلف انقباض و شفافیت
  • مقاومت در برابر طیف وسیع دما

فیلم BOPP قابل انقباض حرارتی

فیلم BOPP قابل انقباض با مقاومت مکانیکی و چسبندگی بالا است. این فیلم، می تواند شکل مورد بسته بندی را به خود بگیرد. مناسب برای استفاده در محفظه های حرارتی شرکت در زمینه تولید و فروش محصولات بسته بندی با کیفیت بالا و قیمت پایین است.از این محصول برای تولید بسته بندی از تجهیزات مدرن وارداتی استفاده می شود که ایرادات را برطرف می کند.

فیلم سوراخ دار BOPP

فیلم BOPP سوراخ شده یکی از انواع فیلم پروپیلن دو محوره است که تفاوت اصلی آن وجود تعداد زیادی سوراخ است که به لطف آنها محصول بسته بندی شده می تواند “نفس بکشد” و خواص مفید خود را طولانی تر حفظ کند. سوراخ کردن را می توان با استفاده از چندین روش سرد و گرم انجام داد. در حین سوراخ کاری داغ، سوزن هایی که تا +۴۰۰ درجه سانتیگراد گرم شده اند برای ایجاد سوراخ در مواد استفاده می شود.

فیلم BOPP متالیزه

فیلم BOPP متالیزه یک ماده بسته بندی با نفوذپذیری بخار کم و استحکام مکانیکی بالا و مقاومت در برابر مواد شیمیایی، اشعه ماوراء بنفش و مایعات مختلف است. سطح متالیز شده به لطف آبکاری آلومینیوم، کروم یا کروم نیکل تشکیل می شود. شرکت ما فیلم BOPP متالایز با کیفیت بالا را با قیمت پایین ارائه می دهد. ما همچنین انواع مختلفی از محصولات بسته بندی را می فروشیم و خدمات برندینگ ارائه می دهیم.

خرید فیلم bopp به صورت اینترنتی

مشتریان بالقوه از اینترنت برای خرید چیزی یا تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی و کجا می خواهند بخرند استفاده می کنند. سلفون bopp از تولیدی را به راحتی می توانید به صورت اینرنتی به شرکت لفاف مهرآموز پیشنهاد دهید. اکثر مردم زندگی پرمشغله ای دارند و زمانی که نیاز به خرید دارند، معمولا ترجیح می دهند آن را به صورت آنلاین خرید کنند. این باعث صرفه جویی در زمان، تلاش و حتی پول آنها می شود. شما از طریق سایت می توانید بهترین انتخاب را برای بسته بندی محصول داشته باشید.در خاطر داشته باشید که امروزه بدون فروش اینترنتی پیشرفتی حاصل نخواهید کرد.

نحوه خرید BOPP از تولیدی

برای خرید فیلم BOPP از تولیدی فقط کافی است با شماره های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید. ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ گوی نیازهای شما هستیم و فهرست انواع سلفون را برای شما ارسال می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر فقط کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

شرکت لفاف مهرآموز بهترین فروشنده فیلم bopp

بدون شک شرکت لفاف مهرآموز جزء ده شرکت برتر در حوزه فروش فیلم bopp در کشور محسوب می شود. این شرکت با کادری مجرب تا به امروز توانسته است صدها مشاوره بسته بندی محصول ارائه دهد. لفاف مهرآموز در ابتدا تا انتها و نحوه فروش سلفون bopp از تولیدی را به شما مشاوره می دهد. اگر قصد دارید اطلاعات جامعی از بسته بندی داشته باشید توصیه می کنیم که حتما مجموعه مقالات شرکت لفاف مهر آموز را مرور کنید. در صورتی که قصد خرید محصول و یا دریافت مشاوره برای خرید را دارید با راه های ارتباطی که بیان شده است با مجموعه ارتباط برقرار کنید. ما همواره در تلاش هستیم که بهترین خدمات را ارائه دهیم.

 

پیمایش به بالا