خرید و فروش فیلم پلی استر در مرکز تهران

Rate this post

خرید و فروش فیلم پلی استر در مرکز تهران به منظور چاپ و بسته بندی با بهترین قیمت و کیفیت توسط شرکت لفاف مهرآموز انجام می شود. اگر قصد خرید فیلم پلی استرارزان و با کیفیت را  دارید از طریق راه های ارتباطی که در این سایت اعلام شده است با ما در ارتباط باشید.

فیلم پلی استر چیست؟

یکی از سلفون های رایج در بسته بندی فیلم پلی استر می باشد که در صنایع گوناگون به خصوص بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قررا می گیرد. این فیلم دارای انعطاف پذیری زیادی می باشد و در ضخامت های مختلف تولید می شود. این فیلم به صورت تک لایه و چند لایه استفاده می شود و می توانید براحتی در صنعت چاپ و بسته بندی استفاده کنید.شما می توانید این فیلم بسیار کاربردی را از مجموعه ما خریداری کنید.

ویژگی های فیلم پلی استر

  • فیلم پلی استر بسیار زیبا و با مقاومت بالا است به طوری که رطوبت را در خود نفوذ نمی دهد. این ویژگی سبب می شود که مواد غذایی زود خراب  نمی شوند و همچنین مواد صنعتی اگر از جنس فلز و قطعات الکترونیکی هستند دچار خوردگی نشوند.
  • فیلم های پلی استر قابلیت چاپ فوق العاده بالایی دارند به طوری که هر رنگ، علائم، تصویر و نشانه را می توان براحتی بر روی آن چاپ کرد.
  • سلفون بسته بندی پلی استر قابلیت تولید در ضخامت های کم و بالا را دارند. بنابراین از سبک وزن ترین تا سنگین ترین وسایل را می توان به وسیله آن بسته بندی کرد.
  • فیلم پلی استر به صورت یک یا چندلایه استفاده می شود. این محصول کاربردی با سایر محصولات از قبیل سلفون ها و یا مواد پلاستیکی و کاغذ و کارتن براحتی لمینیت می شود.
  • انعطاف و استحکام بالا در برابر سوراخ شدگی دارند.
  • در متراژهای متفاوت قابلیت تولید دارند.
  • قیمت فیلم پلی استر ارزان است.

کاربرد فیلم پلی استر در مرکز تهران

مرکز تهران اعم از طالقانی، توحید، فردوسی، جهاد، میرزای شیرازی، ولیعصر، انقلاب، نواب صفوی، رودکی، جوادیه، حسن آباد، منیریه، میدان حر و راه آهن از مناطقی هستند که بسیاری از صنایع در آن جا گرفته اند. این شرکت ها و فروشگاه ها به منظور تامین فیلم پلی استر نیاز به رول های پلی استر نیاز دارند. در این راستا و نیاز مبرم صنایع به بسته بندی شرکت لفاف مهرآموز با کادری مجرب صفر تا صد فرآیند بسته بندی از طراحی تا چاپ و بسته بندی را انجام می دهد.

مرکز تهران یکی ازمناطق صنعتی بزرگ کشور است که انواع تولیدات صنعتی در آن انجام می شود. این شرکت ها برای انتقال تولیدات به بازار نیاز به چاپ و بسته بندی دارند. برای این منظور نیاز دارند که بهترین لفاف بسته بندی را تهیه کنند. پلی استر که یکی از محصولات ارزان و در دسترس است فرآیند بسته بندی را تسهیل می بخشد و یکی از پرکاربردترین رول های بسته بندی محصولات غذایی، دارویی، پتروشیمی  محسوب می شود.

انواع فیلم پلی استر

فیلم های پلی استر مانند فیلم opp  به صورت شفاف، مات و براق توزیع می گردد. فیلم های پلی استر شفاف اغلب برای بسته بندی محصولاتی مانند حبوبات و غلات مانند نخود ولوبیا و عدس و ماکارونی استفاده می شود. از پلی استر متالایز می توانید در بسته بندی محصولاتی مانند تنقلات استفاده کنید و یا با سایر رول های بسته بندی لمینیت کنید و پاکت های بسته بندی زیبایی را خلق کنید.

مزایای فیلم پلی استر  

مزایای فیلم پلی استر را می توان به صورت زیر شمرد:

  • مقاومت بالا در برابر ضربه
  • دارای قیمت مقرون به صرفه
  • مورد استفاده در انبارداری، طبقه بندی و حمل و نقل کالا
  • دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا
  • قابلیت تولید در ضخامت های مختلف و متنوع
  • قابل دسترسی در اندازه های مختلف و متنوع
  • مورد استفاده به صورت تک لایه و چند لایه
  • دارای وزن سبک و انعطاف پذیری بالا

خرید فیلم پلی استر در  مرکز تهران

اگر قصد خرید فیلم پلی استر در مرکز تهران را دارید باید دقت کنید که این محصول کاربردی را برای بسته بندی چه محصولی می خرید. اگر از قبل فرآیند چاپ و بسته بندی شما آماده است و می خواهید فقط فیلم پلی استر خام در مرکز تهران را تهیه کنید براحتی می توانید از مجموعه ما تهیه کنید اما اگر می خواهید صفر تا صد بسته بندی را به اجرا برسانید باید در این رابطه مطالعه زیادی انجام دهید تا بهترین بسته بندی برای محصول رابیابید. ما از صفر تاصد بسته بندی را به شما آموزش می دهیم. طراحی را انجام می دهیم. بهترین سلفون بسته بندی که کیفیت و دوام محصول شما را حفظ می کند انتخاب می کنیم فرآیند چاپ را برای شما تسهیل می بخشیم و یک پاکت بسته بندی بازار پسند برای شما تهیه می کنیم.

فروش فیلم پلی استر در مرکز تهران به قیمت عمده

فروش فیلم پلی استر در  مرکز تهران به قیمت عمده توسط مجموعه ما در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. فقط کافی است تماس بگیرید. فراموش نکنید که شرکت لفاف مهرآموز به این دلیل که تامین کننده فیلم های بسته بندی است این محصول را از بهترین تولیدکننده تهیه و در اختیار مشتریان به قیمت عمده قرار می دهد. در مجموعه ما زمانی که مشتری سفارش را ثبت می کند سریعا بسته بندی را آماده می کنیم و با تضمین کیفیت و بسته بندی مناسب به دست شما می رسانیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید.

 

کارخانه فیلم پلی استر در  مرکز تهران

نشانی انبار لفاف مهرآموز کیلومتر ۱۲۱ تهران غرب تهران است. شما براحتی می توانید با ما هماهنگ شوید از انبار ما دیدن کنید و ضخامت و رنگ های مختلف از این محصول را از نزدیک ببینید و خریداری کنید.

قیمت فیلم پلی استر در  مرکز تهران

به طور کلی عوامل بسیار بر قیمت پلی استر در  مرکز تهران تاثیرگذار است.این عامل ها به دو گروه داخلی و خارجی طبقه بندی می شود. عامل های داخلی تاثیرگذار بر فیلم پلی استر می توان به مواد اولیه تولید، هزینه های تولید، هزینه های حمل و نقل، انبارداری و بازرگانی مانند هر محصول دیگه ای حساب کرد. علاوه براین عوامل خارجی نیز بر قیمت این محصول اثرگذارند. عامل هایی مانند نوسانات اقتصادی، تورم سبب افزایش قیمت در این محصول می شوند. بنابراین امکان درج قیمت دقیق امکان پذیر نیست. شما می توانید به منظور استعلام قیمت با شماره هایی که در سایت اعلام شده است تماس حاصل فرمایید.

 

جمع بندی

فیلم پلی استر یکی از پر مصرف ترین پاکت های بسته بندی در دنیا محسوب می شوند.این پاکت ها به صورت دو لایه یا چند لایه هستند به دلیل استحکامی که دارند در صنعت چاپ و بسته بندی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. فروش فیلم پلی استر درمرکز تهران به سفارش شرکت ها مختلف به انجام می رسد. می توانید سفارش خود را در واحد فروش لفاف مهرآموز به ثبت برسانید.

 

 

 

پیمایش به بالا