خرید و فروش ضایعات فیلم bopp

Rate this post

فیلم BOPP یا فیلم پلی پروپیلن کشیده دو محوره فیلمی است که به دو صورت مکانیکی و دستی با استفاده از تکنیک جهت متقاطع کشیده می شود. این فیلم به دلیل مزایایی که دارد به یکی از محبوب ترین و پر تقاضاترین فیلم ها در سراسر جهان تبدیل شده است. این فیلم یکی از بهترین سلفون های جهان شمرده می شود که قابلیت بازیافت دارد. بنابراین برای این نوع فیلم بازار خرید و فروش ضایعات فیلم bopp وجود دارد که در این مقاله به آن پرداخته می شود. اگر قصد خرید این فیلم را دارید می توانید آن را از شرکت لفاف مهرآموز خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره هایی که در قسمت تماس با ما در همین صفحه نوشته شده است با ما در ارتباط باشید.

 

رایج ترین فیلم های BOPP کدامند؟

فیلم های BOPP به سه دسته اصلی تقسیم می شوند:  فیلم bopp شفاف یا ساده، فیلم bopp متالایز و فیلم bopp شیری یا صدفی. این فیلم ها که قابلیت بازیافت دارند بر حسب اینکه عملیات چاپ بر روی آنها انجام شده باشد یا خیر دستگاه های مورد استفاده در آنها برای بازیافت تفاوت دارد. اگر قصد خرید انواع فیلم bopp را دارید می توانید با ما در ارتباط باشید ما بهترین فیلم ارزان و با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهیم.برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

مزایای اصلی فیلم های BOPP

فیلم های BOPP دارای براقیت عالی و شفافیت بالایی هستند و ظاهری عالی و ظریف به آن ها می بخشد.

  • شارژ الکترواستاتیک کم
  • فیلم های BOPP در چاپ با سرعت بالا عملکرد خوبی دارند.
  • فیلم های BOPP تحت تأثیر رطوبت قرار نمی گیرند و به دلیل تغییرات محیطی چروک یا جمع نمی شوند.
  • فیلم های پلاستیکی BOPP قابل بازیافت هستند.

خرید و فروش ضایعات فیلم bopp

با توجه به اینکه فیلم bopp قابل بازیافت است بنابراین خرید و فروش ضایعات فیلم bopp بازار خوبی دارد  و افرادی که در حوزه تولید این فیلم فعالیت دارند، اقدام به خرید و فروش ضایعات این نوع فیلم می کنند.

از خرید و فروش ضایعات فیلم bopp شفاف و مات و متالایز برای تولید مواد اولیه سایر کارخانجات استفاده می شود. در این کارخانجات اغلب با استفاده از تجهیزات و ماشین آلاتی که معرفی می شود اقدام به ساخت این فیلم ها به قیمتی بسیار ارزان و با صرفه می نماید.

انواع ضایعات فیلم bopp

ضایعات فیلم bopp در انواع مختلف پرس شده و فله ای برای بازیافت خریداری می شوند و این ضایعات می تواند مربوط به فیلم های بسته بندی چاپی ، ساده و کناره کار باشند. با توجه به نوع فیلم و چاپی یا غیر چاپی بودن آن اقدام به بازیافت می شود. از این رو خرید و فروش ضایعات فیلم bopp شفاف و مات و متالایز توسط شرکت صورت می گیرد و اگر دارنده هر کدام از این فیلم ها هستید می توانید با گروه آموزش چاپ و بسته بندی مهر آموز تماس گرفته و بار مورد نظر خود را جهت فروش معرفی نمایید.

مدل دستگاه بازیافت فیلم  BOPP با Repro-Flex

Repro-Flex یک ماشین بازیافت تراکم برش است که برای پردازش فیلم های تخت BOPP ایده آل است. گرچه تراکم کننده کاتر یک تجهیزات آگلومره مانند است، اما مواد را بیش از حد گرم نمی کند و از سوختن یا زرد شدن آن جلوگیری می کند. این دستگاه بازیافت پلاستیک ساده و در عین حال قدرتمند مراحل برش، اکستروژن و برش گرانول را در یک دستگاه ترکیب می کند. در دستگاه بازیافت متراکم کننده کاتر فیلم BOPP را برای اکستروژن (برش، مخلوط کردن، نرم شدن) آماده می کند و آن را مستقیماً و به طور یکنواخت با نیروی گریز از مرکز وارد اکسترودر می کند. برخلاف ماشین های بازیافت پلاستیک سنتی، این سیستم یکپارچه نیازی به سنگ شکن جداگانه ندارد و مشکل تغذیه ناسازگار را برطرف می کند.

از مزایای اصلی این دستگاه بازیافت این است که:

  • تغذیه آسان مواد که نیازی به قبل از خرد کردن ندارد.
  • استفاده و نگهداری آسان.
  • با این مدل می توان گرانول های عالی BOPP تولید کرد.

مدل دستگاه بازیافت فیلم چاپی BOPP با Repro-Flex Plus

Repro-Flex Plus دقیقاً مانند Repro-Flex با تراکم کننده کاتر ادغام شده است. از طرف دیگر این مدل دارای سه ناحیه گاز زدایی و دو واحد فیلتر و همچنین یک اکسترودر اضافی است. این به طور خاص برای پردازش فیلم های پلاستیکی با چاپ متراکم طراحی شده است و حداقل تخریب مواد را تضمین می کند (بدون سوختن، زرد شدن و غیره)، و دانه هایی با اندازه و شکل یکنواخت تولید می کند که می توانند مستقیما در خط تولید شما دوباره پردازش شوند.

طراحی فیلتر پیش از گاز زدایی نیز یکی از ویژگی هایی است که Repro-Flex Plus را منحصر به فرد می کند. در تولید گرانول های پلاستیکی با کیفیت عالی از فیلم BOPP چاپ شده و متالیزه تأثیر بهتری دارد. علاوه بر این، اکسترودر دوم دارای سیستم سوم گاززدایی برای حذف بیشتر رنگ و رطوبت از مواد است.

با تمام ویژگی های Repro-Flex Plus، مشتریان می توانند ۱۰٪ مصرف برق کمتر و ۲۰٪ راندمان بالاتر داشته باشند. گرانول های چاپ شده و متالایزه شده فیلم BOPP بازیافت شده با این مدل می توانند ۱۰۰% مجدداً در خطوط تولید استفاده شوند.

مزایای اصلی Repro-Flex Plus می توان به صورت زیر شمرد:

  • سیستم های گاز زدایی و فیلتر اضافی کیفیت گرانول را بهبود می بخشد.
  • پس از بازیافت، مواد کمترین تخریب را نشان می دهند (سوختن یا زرد شدن).
  • راندمان بالاتر هنگام پردازش فیلم های پلاستیکی با چاپ متراکم به دست می آید.

جمع بندی

فیلم های پلاستیکی BOPP قابل بازیافت و استفاده مجدد هستند. فیلم های پلاستیکی BOPP در واقع می توانند چندین بار بازیافت شوند و در عین حال ساختار مواد خود را حفظ کنند. بازیافت زباله درآمد را افزایش می دهد و در عین حال ردپای کربن شرکت شما را کاهش می دهد. با ماشین‌های مناسب ارائه شده توسط شرکت مهرآموز، می‌توانید فیلم‌های BOPP ساده و فیلم‌های BOPP متالیز و/یا چاپ شده خود را به‌طور موثر بازیافت کنید. برای خرید و فروش ضایعات فیلم bopp با ما در تماس باشید.

 

 

پیمایش به بالا