خرید فیلم bopp در ساوه

Rate this post

ساوه یکی از کلان شهرهای صنعتی ایران است که انواع و اقسام شهرک های صنعتی در آن جای گرفته اند. همه این شرکت ها در جهت بسته بندی نیاز به لفاف بسته بندی محصول دارند. در این راستا شرکت لفاف مهرآموز آماده فروش ویژه فیلم bopp‌  در ساوه را دارد. اگر در این استان فعالیت دارید می توانید برای خرید فیلم bopp در ساوه از طریق همین صفحه اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ تماس بگیرید.

فیلم bopp چیست؟

فیلم bopp‌ یکی از بهترین فیلم های موجود در بازار است که برای بسته بندی انواع محصولات به ویژه محصولات غذایی استفاده می شود. مواد اولیه این محصول پلی پروپیلن است. این ماده بسیار انعطاف پذیر بوده به طوری که در کمترین ضخامت تا بیشترین ضخامت ها قابل تولید است. علاوه بر این ویژگی های فیلم bopp به صورت زیر می باشد:

  • با ضریب اصطکاک استاندارد قابل آب بندی حرارتی است
  • ضد مه است
  • قابلیت چاپ پذیری بالایی دارد
  • برای هر نوع آب و هوایی مناسب است
  • در ابعاد و ضخامت های مورد نیاز قابلیت چاپ دارد.

عملکرد عالی و امکان قرار دادن هر گونه اطلاعات و تصویر، مواد بسته بندی بر روی فیلم bopp به عنصری کاملا قدرتمند از یک کمپین تبلیغاتی تبدیل کرده است، زیرا اغلب می توانید لوگوی شرکت و توضیحات محصولات ذخیره شده در آن را روی بسته بندی درج کنید.

کاربرد فیلم بسته بندی bopp در صنعت

فیلم Bopp برای بسته بندی مواد غذایی، انواع محصولات صنعتی و غیر صنعتی بسیار مورداستفاده می شود. کاربرد فیلم بسته بندی bopp در صنعت را می توان به صورت زیر شمرد:

  • بسته بندی محصولات پروتئینی سرد و گرم مانند ماهی و گوشت، محصولات منجمد و نیمه منجمد
  • بسته بندی حبوبات و انواع غلات مانند لوبیا، نخود، ماکارونی در ساوه
  • بسته بندی محصولات نانوایی و شیرینی پزی، کلوچه در ساوه
  • بسته بندی انواع لوازم الکتریکی در ساوه
  • بسته بندی انواع محصولات بهداشتی
  • بسته بندی انواع محصولات دارویی
  • حتی بسته بندی محصولات کشاورزی و میوه و تر و تازه

بسته بندی  محصول با فیلم bopp در ساوه

رول های بسته بندی محصول  با فیلم bopp در ساوه را می توانید از ما بخواهید. در هر صنفی که فعالیت کنید ما می توانیم صفر تا صد بسته بندی را به شما راهنمایی کنیم. شما می توانید براحتی با ما هماهنگ کنید و از محصولات ما دیدن کنید و انواع رول های بسته بندی bopp را از ما خریداری کنید.

خرید انواع فیلم bopp‌ در ساوه

این فیلم داری انواع مختلف و رنگ های متفاوت می باشد.سه جنس کلی فیلم bopp  شفاف، متالایز و صدفی یا شیری است. با توجه به نوع محصول و میزان دیده شدن و محافظت از آن می توانید یک کدام از این انواع را انتخاب کنید

کدام ضخامت فیلم opp  بهتر است؟

ضخامت فیلم  به میکرون سنجیده می شود. هر چه وزن بسته بندی بیشتر باشد نیاز به ضخامت بیشتری دارد. شما می توانید از ما در رابطه با انتخاب بهترین ضخامت فیلم مشورت بگیرید. به طور کلی ضخامت های کمتر استفاده بیشتری در صنایع غذایی مانند انواع شیرینیجات و تنقلات دارد.عموما فیلم bopp  از نظر ضخامت به صورت زیر استفاده می شود.

  • فیلم برای بسته بندی کالاهای سبک (۱۵ میکرون)
  • فیلم برای بسته بندی کالاهای معمولی (۲۰ میکرون).
  • فیلم برای بسته بندی محصولات سنگین و بزرگ که گوشه های تیز دارند. (۲۵ و ۳۰ میکرون)
  • فیلم bopp در ساوه برای بسته بندی محصولات با وزن قابل توجه. (۴۰ میکرون)

آدرس فروشنده فیلم bopp در ساوه

همانطور که می دانیم شرکت هایی که در فروش فیلم bopp در کشور فعالیت دارند محدود هستند. ما انواع رول های بسته بندی bopp‌ را به صورت فروش اینترنتی در ساوه به فروش می رسانیم. لفاف مهرآموز یکی از بهترین برند های عرضه کننده سلفون در بازار است. شما می توانید صفر تا صد بسته بندی را به این شرکت درخواست دهید.برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق همین سایت در قسمت تماس با ما با مشاوران فروش و متخصصین طراحی و بسته بندی محصول ارتباط برقرار کنید.نزدیکترین انبار این مجموعه در کیلومتر ۱۲۱ بزرگراه تهران قزوین و اصفهان است. برای ارتباط با ما با شماره ۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ ارتباط برقرار کنید.

بهترین فروشنده فیلم opp در ساوه

معیار بهترین از نظر افراد و صنایع مختلف متفاوت است. شما می توانید با توجه به معیاهای خودتان یکی از فروشنده ها را انتخاب کنید. ما می توانیم بهترین فیلم مناسب برای محصول شما را پیشنهاد دهیم. همچنین انواع فیلم bopp‌ را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهیم. در خرید فیلم bopp در ساوه به این نکته توجه داشته باشید که بسته بندی ای را انتخاب کنید که پس از کسر هزینه ها صرفه اقتصادی در کار تولیدی شما داشته باشد لذا پیشنهاد می کنیم محصولی را تهیه کنید که دارای بهترین کیفیت و قیمت مناسب باشد.

قیمت انواع فیلم بسته بندی در ساوه

قیمت فیلم بسته بندی فیلم bopp در ساوه بسیار تحت تاثیر نوسانات مواد تشکیل دهنده آن، نوسانات نرخ ارز و تورم است. اگر می خواهید این محصول را به قیمت مناسب تری تهیه کنید بهتر است این فیلم را به صورت عمده تهیه کنید. خرید عمده سبب می شود که محصول را با قیمت مناسب تری تهیه کنید.در شرکت لفاف لفاف مهر آموز تمهیدات ویژه ای برای خرید عمده فیلم bopp در نظر گرفته می شود. خرید چکی و اقساطی و تهیه بهترین کیفیت بسته بندی با قیمت بسیار مناسب و تضمین کیفیت و چاپ پذیری محصول از ویژگی های مهم این محصول کاربردی است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه ما ارتباط برقرار کنید.

جمع بندی

ما از متخصصان بسیار ماهر استفاده می کنیم که تمام استانداردها و الزامات تعیین شده را رعایت می کنند.ما تولید و تحویل سریع سفارشات را تضمین می کنیم. ما یک رویکرد فردی برای هر مشتری ارائه خواهیم داد.برای مشتریان عمده، بسته به حجم سفارش،تخفیف در نظر می گیریم.برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

پیمایش به بالا